loading...

طراحي سايت

طراحي انواع سايت هاي حرفه اي

بازدید : 258
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

استفاده از دوربين مداربسته و تجهيزات امنيتي روز به روز در حال افزايش است و كاربران به دليل استفاده از مزاياي بي شمار اين سيستم ها همواره خواهان استفاده از محصولات جديد تر و پيشرفته تر هستند. با وجود افزايش و تكامل رزولوشن دوربين مدار بسته آنالوگ ، هنوز هم استفاده از دوربين مداربسته تحت شبكه هر روز در حال رشد است. در اين قسمت از مجله ايران سكوريتي مزاياي استفاده از دوربين مدار بسته تحت شبكه در مقايسه با دوربين مدار بسته آنالوگ را براي شما خوانندگان گرامي مجله توضيح مي دهيم. با ما همراه باشيد.
دسترسي به تصاوير دوربين مدار بسته تحت شبكه از راه دور

براي توضيح بهتر اين موضوع توجه شما را به يك مثال ساده جلب مي كنيم. فرض كنيد تعداد ۱۶ دستگاه دوربين IP توسط يك سوئيچ POE روشن شده اند. اين سوئيچ به يك NVR متصل است كه در حال ضبط تصاوير اين دوربين ها مي باشد. كاربران در اين مثال هم قادر خواهند بود از راه دور با متصل شدن به NVR تصاوير كليه دوربين ها را مشاهده كنند و هم مي توانند با اتصال به تك تك دوربين ها به طور مجزا تصوير دوربين مداربسته IP را در اختيار داشته باشند. اين موضوع از اهميت ويژه اي برخوردار است.
رزولوشن بالا

يكي از مزاياي دوربين مداربسته تحت شبكه تصوير برداري با رزولوشن بالا مي باشد. بالاترين رزولوشن دوربين IP كه توسط توليد كنندگان اين حوزه عرضه شده است در حدود سي مگا پيكسل عنوان شده است. استفاده از استاندارد هاي رزولوشن مانند HD ، Full HD ، ۴K و مواردي شبيه به اين امروزه بسيار مورد توجه مشتريان هستند.

البته بايد مدنظرداشته باشيد كه با افزايش رزولوشن ميزان پهناي باند تصوير و در نتيجه فضاي ذخيره شده بر روي هارد ديسك دوربين افزايش مي يابد در اين حالت سيستم هاي IP از الگوريتم هاي فشرده سازي هوشمند استفاده مي كنند همچنين امكان ارسال چند استريم مجزا توسط دوربين از ديگر راه حل هاي استفاده بهينه از پهناي باند در كنار افزايش كيفيت تصوير دوربين مداربسته مي باشد.
كابل كشي كمتر

براي انتقال تصوير دوربين مدار بسته IP به NVR تنها يك كابل شبكه كفايت مي كند. اين كابل شبكه هم انتقال تصوير را انجام مي دهد و هم وظيفه تغذيه دوربين را بر عهده دارد. علاوه بر اين موضوع مي توان تعداد زيادي از دوربين هاي تحت شبكه نزديك هم ( شعاع يك صد متري ) را به يك سوئيچ متصل كرده و از سوئيچ يك كابل شبكه به NVR كابل كشي كرد ( در سيستم آنالوگ از هر دوربين دو كابل به DVR كشيده مي شود يكي كابل تصوير و ديگري كابل تغذيه )
سيستم مستقل دسترسي به دوربين

در سيستم IP ، كاربر مي تواند هم به NVR و هم به طور مستقيم به دوربين IP متصل شده و تصاوير را مشاهده كند در صورتي كه در سيستم دوربين مدار بسته آنالوگ تنها مشاهده تصاوير دوربين توسط DVR امكان پذير مي باشد.
امنيت بالاتر تصوير دوربين مدار بسته

دوربين تحت شبكه تصاوير را رمز گذاري كرده و بصورت ديجيتال ( صفر و يك ) بر روي كابل شبكه منتقل مي كند در صورتي كه اين كد گذاري در سيستم آنالوگ درون DVR انجام مي شود و لذا امنيت تصاوير مي تواند دچار مشكل شود .

بازدید : 422
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

با گرايشات مهم در تجارت الكترونيك بعد از طراحي سايت درواقع شامل نام، حرفه و حوزه فعاليت و تقريبا هر چيز ديگري كه براي شروع تجارت الكترونيك خود نياز داريد را انتخاب نموده ايد. در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد.

اين واقعيت در ارتباط با شرايط شما نيز مي باشد. مهارت ها و افراد بي شماري وجود دارند كه سعي مي كنند تا به بهترين نحو تلاش نمايند تا تجارت خود را پايدار بسازند، اما آن ها مواردي را در اختيار ندارند تا اين امر را بر همگان آشكار نمايند. گاهي اوقات ممكن است بگوييد كه "اين موضوع براي من صدق نمي كند. نقشه و برنامه ريزي من بسيار ساده و واضح مي باشد".

شايد همين طور باشد كه شما مي‌گوييد، اما آيا فكر نمي‌كنيد كه حداقل برخي از تجارت هاي ورشكسته در زمينه تجارت هاي الكترونيك در سراسر دنيا چنين برنامه هاي واضح و ساده اي را در اختيار داشتند؟ دقيقا. در اين مقاله براي شما گرايشي در صنعت تجارت الكترونيك وجود دارد كه واقعا بايد از آن ها پيروي كنيد، مگر اينكه بخواهيد با شكست مواجه شويد.

حضور وب سايت و تجارت خود را در گوشي هاي همراه تثبيت كنيد.

گوشي همراه! گوشي همراه! گوشي همراه. اگر كافي نيست باز هم تكرار مي كنيم. گوشي همراه! چرا اين همه تكرار مي كنيم؟ خيلي ساده است. اگر شما حضور و تجارت خود را در گوشي هاي همراه در اختيار نداشته باشيد، مانند اين است كه اصلا وجود نداريد. زماني كه مي خواهيد به دنبال آب و هواي منطقه اي باشيد، چه كار مي‌كنيد؟ گوشي همراه خود را بيرون بياوريد.

زماني كه بخواهيد كافي شاپي را نزديك محلي كه در آن قرار داريد بيابيد، چه مي كنيد؟ دوباره همان كار را تكرار مي‌كنيد. به اين موضوع نيز فكر نماييد كه آيا مي‌توانيد ژاكت زيبايي كه در سايت AMAZONE يافت مي شود را هنگامي كه خارج از منزل هستيد، بيابيد؟ درست است. شما گوشي همراه خود را بيرون مي آوريد و به خريد آنلاين در يك سايت فروشگاهي مي پردازيد.

انتظار مي رود كه در سال‌هاي آينده سهم گوشي همراه در معاملات تجارت هاي الكترونيك در سراسر دنيا به بالاي ۷۰ درصد برسد و شما نيز مي‌خواهيد درآمد تجارت تان جزوي از اين آمار باشد. در اينجا چگونگي اين امر را به شما نشان مي‌دهيم:

وب سايت و تجارت خود را براي خريداران و مشتريان گوشي همراه بهينه سازي كنيد. شما مي توانيد مسير ساده اي را در پيش بگيريد و يك وب سايتي را طراحي كنيد كه با گوشي هاي همراه مطابقت مي يابد، اگرچه اين حداقل چيزي است كه بخواهيد در تست و ارزيابي ايندكس شدن جستجو هاي گوگل موفق شويد و سئو و بهينه سازي سايت خود را ارتقاء دهيد. يك راه حل بهتر اين مي باشد كه تجربه كاربري سايت خود را افزايش دهيد و طراحي سايت ريسپانسيوي را ارائه دهيد كه محتواهاي خود را در هر ابزاري مجددا ساختاربندي مي نمايد. با موسسه و شركت طراحي وب سايت يا برنامه نويسي وب در زمينه تجارت الكترونيك در ارتباط باشيد و اجازه دهيد همه چيز طبق اصول پيش رود .

تبليغات در گوشي همراه خود را شروع كنيد

مي خواهيد بدانيد چه كساني در اين ميان مي توانند بيشترين مزيت ها را از آن خود نمايند؟ افرادي كه بسيار روي گوشي‌هاي هوشمند همراه تأكيد دارند و تبليغاتي را در ابزارهاي همراه استارت مي زنند. حدود ۸۰ درصد از كاربران اينترنت داراي گوشي همراه هوشمند مي باشد و با توجه به اينكه استفاده از ابزارهاي همراه هر ساله 58 درصد رشد مي يابد، توجه نكردن به گوشي هاي همراه چيزي نيست كه شما مي‌خواهيد به دست بياوريد. چرا در يك رسانه اي كه توسط اكثريت افرادي در دنيا كه مخاطب تجارت شما مي باشند، مورد استفاده قرار مي گيرد و ترجيح داده مي‌شود، تبليغات نمي پردازيد؟

ارائه خدمات به مشتريان تجارت خود را بهبود دهيد

ارائه خدمات به مشتريان مي تواند باعث موفقيت و حتي شكست تجارت شما شود. به همين سادگي. يك نظر نامتناسب و منفي مشتري مي تواند شانس افزايش فروش و درآمد تجارت را به شدت كاهش دهد. به يك آتش سوزي فكر كنيد. اگر در ابتدا شعله هاي آتش بسيار كم باشند، خيلي ترس و اضطراب را به وجود نمي آورد، اما اگر به آن توجهي نشود و رها شود،۶ ساعت بعد خبرگزاري تلويزيون اين خبر آتش سوزي بزرگ و فاجعه آميز مربوط به شما را گزارش مي دهد. شما مي توانيد موارد بسياري را براي جلوگيري از اين امر انجام دهيد. شما در تجارت و سايت خود نظرات منفي از برخي افراد كسب مي كنيد. ننشينيد و نگاه نكنيد.

به دنبال راه حلي در ذهن خود باشيد. دست به كار شويد و سعي كنيد بازدهي بالايي داشته باشيد. دريابيد كه چه كارهايي مي توانيد براي تغيير ذهنيت آن ها انجام دهيد و نظر آن ها را نسبت به خود بهبود دهيد. در سناريوي ديگري، اگر شما نظرات مثبتي را در اختيار داشته باشيد، بايد همان روند را حفظ كنيد. مركز ارائه سرويس مشتريان اجازه نمي دهد كه ايميل ها و درخواست ها بدون جواب بماند. اين امر تنها مشتريان شما را اذيت مي نمايد و باعث مي شود كه آن ها تجارت شما را ناديده بگيرند. اگر تجارت مشتري نداشته باشد، پس به چه دردي مي خورد؟

به رسانه‌هاي اجتماعي بپردازيد

رسانه اجتماعي در زمينه تجارت الكترونيك يك اجبار مي باشد. اگر شما يك فروشگاه يا مغازه چه به صورت فيزيكي يا الكترونيكي در اختيار نداشته باشيد، چگونه با مشتريان خود در ارتباط مي شويد؟ رسانه هاي اجتماعي پايه و اصول براي پرورش روابط و بهبود دادن به آن ها محسوب مي‌شوند و بهترين مكان براي مكالمات دوطرفه بين شما و مشتريان تان به شمار مي آيد.

اين مورد كمك مي كند تا تجارت خود را به روش مشخصي تبليغ نماييد، هم چنين مي تواند به شما كمك كند تا ارائه خدمات به مشتريان خود را نيز ارتقا دهيد. براي مثال به توييتر فكر كنيد. اين روزها افراد زيادي در حال استفاده از اين سيستم عامل به عنوان كانال پشتيباني از مشتريان مي باشند تا نااميدي ها و مشكلات خود را رفع كنند و به ستايش و تمجيد برند هاي مورد علاقه خود بپردازند. تمام كاري كه بايد آن ها انجام دهند، ارسال توييتي در قسمت دايركت مشتريان و انتظار براي پاسخگويي به آن ها مي باشد.


به استراتژي بازاريابي خود، ايميل را بي افزاييد

بياييد با يك ذهنيت شروع كنيم. بازاريابي ايميلي بسيار ارزان است. آمارهايي براي شما وجود دارد كه بتوانيد به اهميت اين مورد بيشتر پي ببريد:

- ايميل هاي معاملاتي و تجاري 8 برابر ساير ايميل ها باز شده و كليك مي شوند و مي‌توانند ۶ برابر ايميل‌هاي عادي درآمد تجارت ها را بي افزايند.
- ايميل هاي شخصي سازي شده ميزان افزايش كليك روي آن ها را حدود ۱۴ درصد افزايش مي دهد و ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان را به حدود ۱۰ درصد ارتقاء مي دهد و در نهايت ۶ برابر ايميل هاي ديگر، ميزان معاملات را بيشتر مي نمايد.
- بازاريابي ايميلي به صورت ميانگين داراي سود بازگشت از سرمايه 3800 درصدي مي باشد.

قرار دادن ايميل در استراتژي بازاريابي تان مي تواند به روش هاي متنوعي انجام شود. شما مي توانيد ايميل هاي اتوماتيكي را براي پرداخت هايي كه در سايت تان انجام مي‌شود، ارسال كنيد كه همين امر افزايش احتمال خريد را بيشتر مي كند. هم چنين مي توانيد خبرنامه هاي متداولي را براي مخاطبين ارسال كنيد تا اطمينان حاصل نماييد كه آن ها هم چنان مخاطبين شما خواهند ماند.

هر كاري كه در طراحي سايت اصفهان مي كنيد فرقي ندارد، اطمينان حاصل كنيد كه ايميل هاي شما واقعاً براي مشتريان منفعت دارد. در غير اين صورت شما فرصت طلايي را از دست مي‌دهيد و ايميل تان به بخش SPAM هدايت مي‌شود.

يك برنامه ارجاعي را ارائه كنيد

برنامه هاي ارجاعي بسيار شگفت انگيز مي باشند، زيرا آن ها مي توانند يك مشتري خوشحال و خشنود را به دو، سپس به چهار، و سپس به هشت و x مشتري خوشحال و راضي تبديل نمايند. برنامه هاي ارجاعي مانند يك ميكروب و ويروس مي باشد كه به جاي اينكه شما را مريض نمايد، به بدن شما سود و منفعت نمي رساند. شما مي توانيد به طور مثال براي خريد بعدي مشتريان خود، ۲۰ درصد تخفيف در نظر بگيريد. تا زماني كه شما براي بازگشت مجدد مشتريان انگيزه هايي را به آن ها ارائه داريد، بيشتر مي توانيد مشتريان را همراه تجارت خود نگاه داريد.

روي تجربه كاربري تمركز كنيد

تجربه كاربري در تجارت الكترونيك بسيار مهم و ضروري مي باشد. ارائه سرويس به مشتريان مي تواند باعث شكست يا موفقيت تجارت شما شود. مطمئنا شما نمي‌خواهيد كه مشتريان وارد وب سايت به نظر بسيار پيچيده و براي استفاده بسيار سخت، وارد شوند و بدون خريد كردن آن را ترك كنند. خيلي از اين موارد مربوط به تجربه كاربري مي باشد. اگر شما تجربه كاربري مشخص و بهتري را ارائه مي داريد، جستجوي مشتريان را از زمان ورود به سايت تا پرداخت بسيار ساده و خشنود مي سازيد و به اين ترتيب درآمد و فروش تجارت تان افزايش خواهد يافت.

تجربه كاربري در عمل

در طراحي سايت اصفهان بهبود دادن تجربه كاربري دقيقا چيزي است كه CHESAPEAKE BAY CANDLE زماني كه در موسسه بازاريابي ديجيتالي فعاليت مي كرد، انجام داد و وب سايت آن ها را با تمركز بر تجربه كاربري تغيير داد. نه تنها آن ها به اين ترتيب به انتظارات خود دست يافتند، بلكه فروش تجارت الكترونيكي خود را افزايش دادند و ميزان تبديل مخاطبين به مشتريان آن ها ظرف دو ماه اول بعد از راه اندازي وب سايت، به طرز چشمگيري ارتقاء يافت.

پرسشنامه اي را بعد از خريد مشتريان مهيا نماييد

بسيار اهيمت دارد كه بعد از صحبت كردن درباره تجربه كاربري، به اين مورد بپردازيم، زيرا اين دو در كنار يكديگر عمل مي كنند. چه كسي بهتر از فردي كه به تازگي پرداختي در وب سايت شما انجام داده است، مي تواند به شما بگويد چگونه مي توانيد سرويس هاي تان را بهبود دهيد؟ آن ها مي توانند به شما هر آنچه كه دوست دارند و دوست ندارند و حتي تغييراتي كه فكر مي كنند مي توانند تعاملات و معاملات موجود در سايت تان را بهبود دهند، مي گويند. شما مي توانيد انگيزه هايي را براي آن ها مهيا كنيد و احتمال خريدهاي آينده را با ارائه تخفيف‌هاي به آن ها افزايش دهيد. به من اعتماد كنيد، اين مورد واقعاً كمك كننده است.

عوامل دعوت به عمل را نيز فراهم نماييد

عوامل دعوت به عمل مواردي از جمله دكمه ها، لينك هاي متني و يا هر چيزي مي باشند كه باعث مي شود كاربر در برخي از بخش هاي سايت با اهداف مشخصي كليك نمايد. عوامل دعوت به عمل مواردي را برجسته مي سازند و تفاوت ميان افرادي كه به محصول نگاه مي‌كنند يا خريد مي نمايند و كساني كه به جستجو در فروشگاه اينترنتي آنلاين مي پردازند و در خبرنامه شما اشتراك مي يابند را مشخص مي نمايند.

دكمه هاي رسانه اجتماعي مي تواند باعث شود تا كاربران، شما و تجارت تان را در سيستم عامل هاي اجتماعي فالو كنند. دكمه هاي "اشتراك بيابيد" اطمينان حاصل مي كند كه شما حضور متداوم و پايداري را در صندوق ورودي ايميل آن ها در اختيار داريد.

تحويل به موقع سفارشات مشتريان وب سايت تجارت تان.

اين مورد در انتهاي اين ليست قرار گرفته است، اما چيزي از ارزش‌هاي آن كم نمي شود. "زمان" بسيار گرانبها است و مردم همه چيز را همان لحظه مي خواهند، نه فردا يا يك روز ديگر، همين حالا. مثالي در اين زمينه بهتر از AMAZON نمي باشد كه سيستم ارائه سفارشاتي را براي مشتريان فراهم مي‌كند كه سفارشات شان را در عرض ۳۰ دقيقه و يا حتي كمتر با استفاده از هواپيماي بدون سرنشين تحويل مي گيرند. تحقيقات نشان داده است كه 9 عدد از هر 10 مشتري مي گويند كه ارسال رايگان سفارشات اولين انگيزه آن ها براي خريد كردن آنلاين مي باشد و ۶۹ درصد تحويل يك روزه و ۶۸ درصد به بازگشت كالا و دريافت هزينه پرداخت شده و تعويض سفارشات اهميت مي دهند.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارن وب تجربه كنيد .

بازدید : 280
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خريد دوربين مداربسته

مقايسه دوربين مداربسته تشخيص چهره هوشمند هايك ويژن و داهوا ( قسمت اول )


فناوري تشخيص چهره با ثبت چهره افراد در يك پايگاه اطلاعاتي به هم پيوسته اشاره دارد كه توسط يك نرم افزار هوشمند مديريت مي شود. اين نرم افزار در زمان كوتاهي تمامي تصاوير را برررسي كرده و نياز هاي كاربر را بر روي آنها اعمال مي كند. به عنوان مثال كاربر مي تواند در پايگاه اطلاعاتي خود تصوير شخص خاصي را جستجو نمايد.

با توسعه فناوري و استفاده برند ها از الگوريتم هاي هوش مصنوعي در تشخيص چهره ، درصد اشتباه اين دوربين ها به شكل چشمگيري كاهش پيدا كرده ات ، تشخيص چهره بهتر در تصاوير با وضوح كمتر ، تشخيص چهره افراد در فواصل طولاني تر و مواردي شبيه به اين با استفاده از فناوري هوش مصنوعي ( AI ) بهينه تر شده است.

ما در اين قسمت از مجله ايران سكوريتي مي خواهيم توانايي دو مدل از دوربين هاي تشخيص چهره برند هاي مختلف را كه به هوش مصنوعي مجهز هستند براي شما مقايسه كنيم تا ميزان دقت و قابل اعتماد بودن آنها را بيشتر بسنجيم. هدف از اين بررسي تنها ارائه اطلاعات مفيد به شما خوانندگان گرامي مجله امنيتي مي باشد.

در ابتدا شما را با مشخصات فني دوربين مداربسته تشخيص چهره داهوا مدل DH-IPC-HF8242F-FR آشنا مي كنيم:
دوربين باكس داهوا مدل DH-IPC-HF8242F-FR مجهز به فناوري هوش مصنوعي

دوربين باكس داهوا با پشتيباني از فناوري استارلايت توانايي تشخيص چهره افراد در هر شدت نوري را براي كاربران فراهم مي كند. داهوا يكي از شركت هايي است كه در سالهاي اخير سرمايه گذاري زيادي در زمينه تشخيص چهره انجام داده است علاوه بر آن استفاده از تيم تحقيق و توسعه مجرب داهوا را به دوربين صنعتي استارلايت مدل DH-IPC-HF8242F-FR رسانده است.

استفاده از بدنه فلزي مقاوم و ابعاد كوچك اين دوربين در كنار وزن ۹۲۰ گرمي آن باعث شده تا دوربين داهوا كوچك ترين رتبه را در سه مدل دوربين مورد بررسي به خود اختصاص دهد. عملكرد دوربين در گستره دمايي منفي ۳۰ تا مثبت ۶۰ درجه سانتيگراد در كنار استاندارد هاي IP67 و IK10 از ديگر قابليت هاي منحصر به فرد اين دوربين است كه به مشتريان امكان استفاده از اين دوربين در شراسط سخت را مي دهد.

فناوري هاي هوشمند دوربين مداربسته تشخيص چهره داهوا
استفاده از پردازنده هوشمند و انحصاري DSP شركت داهوا در اين دوربين مداربسته باعث شده است تا كاربران بتوانند با دقت بسيار بالايي چهره افراد را تشخيص داده و ثبت كنند. علاوه بر آن امكان تطبيق چهره افراد از بين يك ديتابيس ۱۰ هزار تصويري در زمان كوتاه از ويژگي هاي ديگر اين دوربين تشخيص چهره داهوا به حساب مي آيد. دوربين مجهز به فناوري هوش مصنوعي داهوا مي تواند تا ۵ ديتابيس تصوير را در خود نگهداري نمايد. كاربران با استفاده از اين دوربين مداربسته مي توانند شش ويژگي شامل سن ، جنسيت ، عينك ، ماسك ، سبيل و چهره را از هر فرد تشخيص داده و ضبط كنند.

همچنين دوربين هوشمند داهوا ، ويژگي هاي منحصر به فرد ديگري نيز دارد كه باعث مي شود يك انتخاب مناسب براي پروژه هاي تجاري و خرده فروشي ها به حساب بيايد. بهره بري از تكنولوژي هاي آناليز تصوير متعدد مانند قابليت فنس مجازي ، ورود غير مجاز به محوطه ، تشخيص اشياء رها شده يا گم شده در منطقه ي مشخص از ديگر توانمندي هاي دوربين باكس داهوا به شمار مي آيد. ويژگي هاي هوشمند و پيشرفته مانند شمارش افراد ، ارائه نقشه حرارتي و اطلاعات ارزشمند ديگر توسط اين دوربين مي تواند به مديران كسب و كارهاي مختلف كمك كند تا براي بهينه سازي و بهبود فرايند فروش تصميمات بهتري را بگيرند.
سنسور تصوير برداري و عملكرد مناسب در نور كم

دوربين باكس داهوا مدل DH-IPC-HF8242-FR از يك سنسور CMOS پيشرفته ۱/۱٫۹ اينچي بهره مي برد كه امكان ارائه تصاوير با كيفيت در طول شبانه روز را براي دوربين فراهم مي كند . امكان ارسال سه استريم مجزا به صورت همزمان با دو فرمت فشرده سازي قابل انتخاب از فرمت هاي H.264 ، H.264+ ، H.265 و H.265+ از نقاط قوت اين دوربين تشخيص چهره قدرتمند كمپاني داهوا به حساب مي آيد.

پشتيباني از فناوري استار لايت ( Starlight ) امكان تصوير برداري با كيفيت و جزئيات مناسب در شرايط نور بسيار كم ( در حدود ۰٫۰۰۵ لوكس را براي كاربران فراهم مي كند. همچنين با تنظيم ميزان حساسيت نوري در اين دوربين داهوا ، كاربران مي توانند بسياري از موارد برهم زننده كيفيت تصوير در شب مانند اعوجاج هاي مختلف را حذف كرده يا به حداقل برسانند.

با توجه به گزارشات رسمي اعلام شده توسط داهوا در خصوص تست دوربين مدل DH-IPC-HF8242-FR ، مشاهده شد كه در شرايط نوري زير ۰٫۰۰۱ لوكس با F1.2 دوربين تصوير رنگي ارائه مي دهد و تصاوير در شدت نور زير ۰٫۰۰۰۱ لوكس ، بصورت سياه و سفيد و با كيفيت و جزئيات مناسب ارائه مي شود. ۱۲۰ دسي بل WDR ، حذف سه بعدي نويز تصوير و جبران نور پس زمينه باعث افزايش كيفيت و وضوح تصوير دوربين باكس داهو مي شود و مشتريان مي توانند با خيال راحت از اين دوربين در شرايط نور بسيار كم استفاده كنند.
داهوا در اين دوربين از فناوري SSA يا تصحيح هوشمند تصاوير استفاده كرده است اين تكنولوژي كيفيت چهره افراد را بهبود مي دهد اين بهبود شامل نور ، شفافيت و ساير پارامتر هاي مهم در شناسايي چهره مي باشد. اين مهم باعث مي شود تا دوربين داهوا در شرايط نوري متفاوت در محيط هاي داخلي يا خارجي بهترين بازدهي را داشته باشد.
خريد دوربين مداربسته
بازدید : 436
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

طراحي يك لوگو حين طراحي سايت مي تواند باعث موفقيت و يا حتي شكست تجارت تان شود. در ادامه با طراحي سايت اصفهان همراه باشيد تا اين موضوع را با هم بيشتر بررسي كنيم.

اين اولين چيزي است كه مشتريان شما مي بينند و اولين چيزي است كه زماني كه تصميم گيري خريد انجام مي شود، مورد قضاوت و بررسي قرار مي گيرد.

تجارت شما احتمالا بسيار شگفت انگيز مي باشد. شما يك تيم عالي، اهداف بلند مدت و محصولات و سرويس هاي خوبي را در اختيار داريد. در هر صورت، اگر هيچ كس درباره شركت شما اطلاعاتي نداشته باشد، هرگز به اين موفقيتي كه مي خواهيد نمي رسيد.

به اين دليل است كه داشتن يك لوگو خوب بسيار اهميت دارد. اين مورد اولين فروشنده، نماينده مشتري، بازارياب و سازنده و شكل دهنده برند شما مي باشد. همه اين ويژگي ها در طراحي لوگو جاي مي گيرد. اين حضور و وجود تجارت شما است كه طراحي لوگوتان را بسيار با اهميت مي سازد.

اما نگران نباشيد، هيچ فشار و اجباري در اين جا وجود ندارد. چه شما طراحي لوگو خود را انجام دهيد و يا از طراح لوگويي در اين زمينه كمك بگيريد، فرقي ندارد، در هر صورت در اين مقاله توصيه هاي مهم در ارتباط با طراحي لوگو وجود دارد كه به شما بسيار كمك مي كند. اين موارد را پيروي كنيد و خواهيد ديد كه لوگو و شركت تان در قلب و ذهن مشتريان تان براي هميشه ثبت مي شود.

طراحي لوگو 101 را ياد بگيريد.

اين اولين توصيه و آغاز كار براي طراحي سايت است. طراحي لوگو ممكن است در ابتدا به نظر آسان بيايد، اما شما به سرعت خواهيد فهميد كه چقدر اين پروسه طراحي سخت و دشوار مي باشد. بسيار اهميت دارد تا با مجموعه فرضياتي در هنگام طراحي كردن لوگو براي تجارت تان، شروع كنيد. حتي اگر مي خواهيد ارزش هاي شگفت انگيزي را توسط زير پا گذاشتن قوانين طراحي به لوگوتان اضافه كنيد، شما حداقل بايد بدانيد كه چه قوانين و مقرراتي را بايد ابتدا زير پا بگذاريد و از آن ها چشم پوشي نماييد.

بنابراين، ياد گرفتن اصول پايه طراحي زماني كه در مرحله ارائه نظرات در ارتباط با طراحي لوگو خود مي باشيد، بسيار اهميت دارد.

لوگو ها مي توانند تخريب كننده، برجسته، كاربردي، شگفت آور و يا قابل درك باشند. اما تمامي اصول طراحي آن ها يكسان مي باشند. ابتدا يك لوگو بايد ساده باشد. هيچ چيزي در اين طراحي نبايد اغراق آميز به نظر بيايد. در هر صورت، لوگو شركت ها بايد هم چنان خاطره انگيز و پايدار باشند. از اين رو بايد تعادلي را در اين جا به دست آوريد. در نهايت، لوگوهاي شركتي نياز دارند تا تطبيق پذير و مناسب مخاطبين مورد هدف باشند.

احتمال دارد تا به همه اين موارد تنها با درك طراحي لوگو 101 دست يابيد. در حقيقت، تمامي اين موارد طراحي لوگو 101 مي باشند.

پروسه طراحي سايت اصفهان خود را راه بي اندازيد.

حالا اگر طراحي لوگو خود را به يك طراح گرافيكي بسپاريد، به نظر مي رسد كه هيچ يك از موارد گفته شده در بالا اهميت ندارد. اشتباه است. هميشه حائز اهميت است تا كل پروسه را درك كنيد، از اين رو حتي اگر تصميم هايي را براي به كارگيري طراح لوگو در سر داريد تا به شما كمك كند، شما مي دانيد كه چه چيزهايي مورد انتظار است. اصول و مقررات ساده سازي نيز مطابق با توصيه شماره يك در بالا است. آشنايي با مباني طراحي لوگو مي تواند باعث شود تا بهترين لوگو را به دست بياوريد، صرفه نظر از اين كه اين طراحي را خود انجام دهيد يا ديگري.

در هر صورت بسيار مهم مي باشد تا پروسه طراحي خود را راه بي اندازيد، حال فقط خودتان يا اعضاي تيم تان و يا حتي يك طراح گرافيكي باشد، فرقي ندارد. اين امر مي تواند تمام طول پروسه را ساده كند و ارتباطات مناسبي را با مخاطبين برقرار سازد.

با يك خلاصه طراحي شروع كنيد. يك پرسشنامه و يا مصاحبه اي را با يك مشتري و يا گروهي از مشتريان اجرا كنيد تا نكاتي را جمع آوري نماييد. از همين جا، تحقيقات تان را در زمينه كاري و حرفه اي خود، تاريخچه مربوط به آن و چشم اندازي از رقيبان تان ادامه دهيد. سپس از نكات و تحقيقات تان استفاده كنيد، طراحي هاي لوگو را مرور كنيد كه آيا مي تواند با شركت و محيط مورد نظر شما به طور موفقيت آميزي عمل كند.

زماني كه تمامي كارهاي ابتدايي كامل شد، پيش طراحي را براي لوگو واقعي خود بسازيد. مرور و پيش طراحي كردن را تا جايي ادامه دهيد كه ايده خوبي از اين كه لوگو در نهايت به چه شكل خواهد بود را به دست آوريد. از همين جا، پيشنهاد مي شود تا از سرويس طراحي لوگويي استفاده كنيد كه باعث مي شود تا ايده كلي را بتوانيد لمس كنيد و درك نماييد.

اين يك مثال از پروسه طراحي مي باشد. هر تجارتي بايد داراي پروسه اي باشد كه با نيازهاي مخصوص به آن مطابقت دارد. در هر صورت، مهم ترين مورد اين است كه يك پروسه آغاز به كار شود.

از برند هاي بزرگ درس هايي را ياد بگيريد.

دليلي در پس اين موضوع وجود دارد كه چرا برخي سازمان ها رشد مي كنند و به برندهاي بزرگي در دنيا تبديل مي شوند. برعكس، دليلي نيز وجود دارد كه چرا برخي شركت ها در اولين وهله، موفق نمي شوند. از اين رو زماني كه در حال تصميم گيري براي طراحي لوگو براي تجارت تان مي باشيد، چرا به سراغ شركت ها و برند هاي مشهور در سراسر دنيا نمي رويد؟

Nike يك مثال عالي در اين زمينه است. شركت چند مليتي، يك برند را با يك لوگو ساخته و لوگو و شعار تبليغاتي و تجاري خود را در سراسر دنيا آشنا و معروف نموده است. خوب، چه چيزي باعث مي شود تا NIKE بسيار عالي ديده شود؟ چرا لوگو شگفت انگيز و معروفي در سراسر دنيا محسوب مي شود؟

پاسخ دادن به اين سوالات به شما كمك مي كند تا درك كنيد كه چه مواردي يك لوگو را عالي مي سازد و چه مواردي اين گونه نيست. سپس، زمان مطابقت يافتن با برند تجارت تان مي باشد، همه شما مي دانيد كه شما بايد چه كارهايي انجام دهيد و بايد از چه مواردي دوري گزينيد. از برند هاي بزرگ در سراسر دنيا درس هايي را فرا بگيريد.

از هر طراحي كليشه عمده و اصلي دوري گزينيد

گفتن اين مورد ساده تر از انجام دادن آن است. در هر صورت، اگر به لوگوهاي شركتي اين روزها نگاه بي اندازيد، خيلي از آن ها بسيار كليشه اي مي باشند و يا حتي بدتر از آن تناقاضاتي را به همراه دارند. شما چراغ روشن براي نشان دادن ايده ها، يك خط رعد و برق مانندي براي خلاقيت و نوآوري و غيره را مي شناسيد. تمامي اين تصاوير در حالي كه عالي مي باشند، اما بسيار مورد استفاده قرار گرفته اند.

در عوض، در طراحي كه قصد انجام آن را داريد، خلاق باشيد. مخصوصا، درك كنيد كه چه پيامي را سعي در ارائه دادن دارد. ارزش هاي شركت شما چيست و چه چيزي شما را از رقيبان تان ممتاز مي سازد؟ سپس، درك كنيد كه مي خواهيد چه مواردي را بيان كنيد، به اين فكر كنيد كه آن را چگونه مي توانيد به گونه اي متفاوت بازگو نماييد. چگونه مي توانيد لوگو خود را طراحي كنيد به گونه اي كه مشتريان متوجه آن شوند و به طور هم زمان خود را از باقي رقيبان متفاوت و مجزا سازد؟

سعي كنيد از موارد كليشه اي به دور باشيد. راه هاي بسياري وجود دارد تا لوگو خود را به گونه اي طراحي كنيد كه قابل درك و مفهومي باشد. سعي كنيد از افراد ديگر تقليد و پيروي نكنيد.

در طراحي لوگو و طراحي سايت خود را در برندتان مخفي نسازيد

تا به اين جا درباره پروسه طراحي لوگو صحبت كرديم. اين پروسه بسيار اهميت دارد. بخشي از طراحي مربوط به تحقيقات در ارتباط با صنعت و حرفه و رقيبان تان بود. اما يك مورد به همين اندازه اهميت دارد و آن هم آگاهي و دانش از تجارت و برندتان مي باشد. اگر نتوانيد به درستي شركت و ارزش آن را درك كنيد و نتوانيد آن را به مشتريان منتقل سازيد، شما نمي توانيد يك لوگو موثري را طراحي كنيد.

از اين رو، قبل از شروع پروسه طراحي، و حتي در طول آن، اطمينان حاصل كنيد كه به خوبي برند شركت تان را درك مي كنيد. دريابيد كه چه چيزي آن را موثر مي سازد و چه مواردي باعث مي شود تا مشتريان باز هم به تجارت شما بازگردند. هر چه اجرا و عملكرد شركت تان بهتر باشد، ارزش هاي به دست آمده از آن ها نيز بيشتر مي شود. در نهايت، با كارمندان خود صحبت كنيد و با اعضاي تيم تان مصاحبه نماييد كه روي تجارت تان كار مي كنند. تنها به اين صورت است كه مي توانيد تجارت تان را به اندازه كافي درك كنيد تا بتوانيد به طراحي لوگو بهتر كمك نماييد.

نوع فونت خود را براي طراحي لوگو با دقت انتخاب كنيد.

بله، تا به اين جا درباره توصيه هاي طراحي براي اين كه بهترين ايده هاي طراحي لوگو را به دست آوريد، صحبت كرديم. 5 توصيه قبلي مربوط به اين بود كه در مسير درست ذهني از طراحي لوگو قرار بگيريد تا بتوانيد ذهن خود را آماده بهترين ايده ها و تفكرات و بينش ها در اين ارتباط بكنيد. حالا بيايد درباره ويژگي هاي طراحي بحث كنيم كه مي تواند در پروسه طراحي لوگو براي تجارت تان بسيار كمك كننده باشد.

اولين اين توصيه ها مي تواند انتخاب نوع فونت براي طراحي لوگو باشد. كلمات، نام شركت تان را بيان مي كنند كه مهم ترين بخش لوگو شركت تان مي باشد، حتي اگر اين گونه به نظر نرسد. اين مورد به واقعيتي مربوط مي شود كه براي طراحي لوگوتان حكم هسته مركزي را دارد و مشخصه اصلي تجارت تان مي باشد: نام.

به نوع فونت MICROSOFT در برابر FACEBOOK نگاهي بي اندازيد كه از حرف كوچك f در نام آن ها استفاده شده است. فونت مايكروسافت خاكستري است، در حالي كه فيس بوك هميشه براي ما در قالب فونت سفيد در پيش زمينه آبي رنگ نمايان شده است. هر كدام از اين تصميمات كوچك موارد بسياري را به لوگوهاي شركت و هم چنان به برند كلي افزوده است.

از اين رو، زماني كه درباره طراحي لوگو فكر مي كنيد، نوع فونت خود را فراموش نكنيد. شما تصميمي را در اختيار داريد كه آيا بايد از فونت سنتي و رايج استفاده كنيد و يا مورد جديدي را خلق كنيد. صرفه نظر از موارد گفته شده دقت داشته باشيد كه اين فونت بايد ساده و قابليت خوانايي بالايي داشته باشد.

به طور جدي به يك لوگو مبتني بر متن فكر كنيد

يك لوگو مبتني بر متن، همان طور كه از نام آن مشخص است، يك لوگويي است كه تنها از متن ها استفاده مي كند. اين ساده ترين و واضح ترين نوع لوگوها است و براي كسب موفقيت در راستاي طراحي لوگو به كار مي رود. از اين رو زماني كه درباره طراحي لوگو خود بحث و گفت و گو مي كنيد، فراموش نكنيد كه بايد نام شركت خود را با فونت جذاب و هيجان انگيزي همراه سازيد.

در هر صورت، اگر مي خواهيد از اين روش پيروي نماييد، انتخاب تايپوگرافي بايد مطابق با لوگو كلي باشد. از اين رو، مگر اين كه شما به طور بخصوص يك طراحي ساده را براي لوگو خود بخواهيد كه برجسته بودن و جذاب بودن يك فونت كاستوم بهترين گزينه ممكن است و مي تواند يك فونت منحصر به فرد براي تجارت شما محسوب شود.

بهترين بخش درباره لوگوهاي مبتني بر متن چيست؟ شما مي توانيد به اندازه آيكون لوگو، از تايپوگرافي استفاده كنيد. به طراحي فيس بوك بار ديگر فكر كنيد. اين تنها لوگوي است كه حروف سفيد روي پيش زمينه آبي قرار دارد. اما زماني كه اين شركت اپليكيشن گوشي همراه خود را ساخت، لوگو خود را با استفاده از حرف كوچك f در قالب يك آيكون طراحي كردند. البته فراموش نكنيم كه باز هم پيش زمينه به رنگ آبي مي باشد. شما به اين ترتيب مي توانيد دريابيد كه چرا يك لوگو مبتني بر متن بسيار موثر است.

تكيه بر فضاي منفي در طراحي سايت و لوگو

فضاي منفي يكي از موثرين راه ها براي طراحي يك لوگو است. در حالي كه طراحي لوگو اصلي چشمان را خيره مي كند، اما اين وجود فضاي منفي و يا خالي است كه اين تمركز و جذاب بودن را بيشتر مي كند. در حقيقت، اگر فضاي منفي به طور موثري استفاده شود، تقريبا غير ممكن است كه بگوييم كه كدام مورد در ارتباط با تصوير، جذاب ترين بخش است.


زماني كه به آن دقيق تر نگاه كنيد، اين امر را بهتر مي بينيد. ميان E و X در لوگو FEDEX يك فلش سفيد رنگ به سمت راست اشاره مي كند. اين مورد توسط فضاي منفي ميان اين دو حرف به وجود آمده است. در هر صورت، اين مورد بخشي از طراحي است كه ارزش برند را بر همگان آشكار مي نمايد.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارن وب تجربه كنيد .

بازدید : 434
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خريد دوربين مداربسته

استفاده از دوربين مداربسته هر روز در حال افزايش است. امروز ديگر كمتر مكان عمومي را مي توانيد پيدا كنيد كه هيچ دوربين مدار بسته اي در آن وجود نداشته باشد. همانگونه كه در قسمت هاي قبلي مجله ايران سكوريتي توضيح داده ايم دوربين مدار بسته داراي انوع مختلفي مي باشد كه هر كدام بر اساس امكانات خود به انواع مختلفي تقسيم مي شوند. در اين قسمت از مجله ايران سكوريتي شما خوانندگان گرامي را با دوربين مداربسته واي فاي و مزاياي آن آشنا مي كنيم. با ما همراه باشيد.

دوربين مداربسته واي فاي چيست ؟

دوربين مدار بسته واي فاي يا بي سيم همانطور كه از اسمش پيداست به دوربيني گفته مي شود كه بدون سيم نصب مي شود و تصاوير دوربين توسط امواج به مركز كنترل ضبط منتقل مي شود. نصب و راه اندازي اين سري از دوربين ها بخاطر عدم نياز به كابل تصوير و تغذيه به سرعت انجام مي شود. در ادامه شما را با برخي از مزاياي سيستم مدار بسته بي سيم آشنا مي كنيم.

مزايا دوربين مداربسته واي فاي

بدون سيم ( Wireless )

نخستين و شايد مهمترين ويژگي اين سيستم ها عدم نياز به سيم و كابل اضافي مي باشد. اصلا مي توان اينگونه بيان كرد كه بي سيم بودن تجهيزات مدار بسته مهمترين دليلي است كه كاربران به سراغ خريد اين نوع از تجهيزات مي روند. چرا كه در نگاه اول همه مجرمين در صدد قطع برق و يا سيم اين دوربين ها هستند ولي در سيستم بي سيم اين امكان از آنها سلب مي شود. همانگونه كه گفته شد نصب اين نوع دوربين ها آسان و ساده است و بسياري از پيچيدگي هاي مربوط به كابل كشي ، داكت كشي و … را ندارد.

سيستم منعطف

به دليل عدم نياز سيستم مدار بسته وايرلس به سيم ، امكان نصب دوربين مداربسته در هر موقعيت و مكاني وجود دارد و اين عدم محدوديت باعث افزايش انعطاف پذيري سيستم مي شود. كاربران مي توانند به راحتي بدون هيچ محدوديتي در فضاهاي مورد نياز ، دوربين نصب كنند. حتي امكان نصب دوربين مدار بسته مخفي نيز براي آنها به سادگي فراهم خواهد بود.

سطح امنيتي بالا

دوربين مداربسته وايرلس به گونه اي طراحي و توليد شده تا تصاوير به راحتي از بستر بي سيم منتقل شود ، رعايت اصول امنيتي در اين سيستم ها خيال كاربران را از بابت انتقال امن تصاوير اين دوربين ها راحت مي كند. سيستم رمز گذاري ويژه اين دوربين ها امكان سو استفاده از تصاوير توسط افراد سودجو را به حداقل مي رساند. همچنين برخي از مدل هاي دوربين بي سيم به صورتي طراحي شده اند كه در صورت قطع ارتباط بين دوربين و NVR ، تصاوير را در خود ذخيره مي كنند و حتي با قطع برق سيستم ، دوربين به عملكرد خود ادامه مي دهد.

دسترسي آسان

دوربين مداربسته بي سيم به گونه اي عمل مي كند كه كاربران مي توانند در هر لحظه و هر مكاني به تصاوير اين دوربين ها دسترسي داشته باشند. آنها مي توانند به راحتي هنگام مسافرت يا در محل كار خود و تنها با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود تصاوير دوربين مدار بسته را مشاهده كرده يا كنترل نمايند. اين دسترسي آسان همواره براي كاربران با اهميت بوده و آنها نسبت به انتخاب سيستم هايي با اين مزيت راغب تر هستند.

نصب و راه اندازي ساده و آسان

نصب آسان و ساده دوربين مداربسته بي سيم يكي از مزيت هاي مهم اين سري از دوربين ها به شمار مي آيد. اين مهم باعث صرفه جويي در زمان نصب سيستم مدار بسته شده و حتي كاربران مي توانند خودشان دوربين را در محل از پيش تعيين شده نصب كنند. در اين صورت هزينه مربوط به نصب دوربين مدار بسته صرفه جويي خواهد شد. اينكه اپراتور به راحتي مي تواند دوربين بي سيم را در محل دلخواه نصب كرده و با چند تنظيم ساده تصاوير را بر روي تلفن همراه هوشمند خود مشاهده كند مي تواند رضايت كاربر را تا حدود زيادي تامين نمايد.

سيستم مدار بسته قابل حمل

دوربين مدار بسته بي سيم به دليل اينكه بسياري از محدوديت هاي سيستم مدار بسته كابلي را ندارد به آساني قابل حمل و جابجايي بوده و كاربران مي توانند از اين دوربين ها در مكان ها و زاويه هاي مختلفي استفاده كنند و با توجه به نياز خود اين تجهيزات را در فضاي مورد نظر نصب نمايند. يكي از نقاط ضعف سيستم مدار بسته كابلي را مي توان اينگونه بيان كرد، زماني كه يك دوربين مدار بسته كابلي نصب مي شود، امكان جابجا كردن آن براي كاربر بسيار محدود مي باشد اما مشتريان مي توانند هر زمان به دلخواه خود محل دوربين را به راحتي تغيير داده و از آن براي پوشش نيازهاي حفاظتي متعددي استفاده كنند.

مراقبت و نگهداري

يكي از دغدغه هاي مشتريان مراقبت و نگهداري سيستم دوربين مداربسته است. نگراني بابت آسيب ديدن كابل ، داكت ، مسير كابل كشي و مواردي شبيه به اين هميشه توسط مشتريان حس مي شود اما در سيستم مدار بسته بي سيم هيچ كابل و كابل كشي وجود ندارد از اين رو مشتريان ديگر نياز به پرداخت بسياري از هزينه هاي اضافي براي نگهداري از سيستم پسيو ( كابل و داكت و… ) را نخواهند داشت و علاوه بر آن دغدغه هاي نگهداري اين تجهيزات نيز از بين مي رود. به عنوان مثال در محيط هاي مرطوب و زماني كه با هواي نامناسب ، بارش باران و … روبرو هستيد ديگر نياز نيست تا نگران مشكلات ناشي از آسيب ديدن كابل هاي دوربين مداربسته باشيد.

خريد دوربين مداربسته

بازدید : 438
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

داشتن يك سبك راهنماي مناسب بعد از طراحي سايت موردي است كه تجارت شما براي اين كه هويت برند خود را پايدار نگه دارد، البته صرف نظر از اينكه چه كسي آن را ساخته است و يا در هر ابزار ارتباطي منسجم مي باشد، نياز دارد. در ادامه همراه طراحي سايت اصفهان باشيد.

سبك راهنما ضرورتا سندي است كه تمامي اطلاعات ضروري مورد نياز براي ساخت هر گونه مدارك و دارايي براي تجارت تان به آن نياز داريد؛ حال مي تواند يك طراحي سايت باشد، يا گزارش، تبليغات و غيره، در هر صورت داشتن اين سند همه چيز را براي ساخته شدن سريع تر و راحت تر مي سازد. اگر اين امر بسيار ساده است، چرا همه تجارت ها از آن بهره نمي برند؟ بله، اگرچه آن ها زماني كه ساخته شدند، زندگي تان را با راحتي بيشتري همراه مي سازند، اما ساختن اين اسناد مي تواند تلاش و زمان زيادي را بطلبد، چيزي كه بيشتر تجارت ها اين روزها با كمبود آن ها مواجه مي باشند.

اگر درباره شخصي كه هميشه زمان خود را صرف توضيح دادن به يك طراح در ارتباط با فضاي دقيق و رنگ هاي مورد نياز براي طراحي لوگو در هر سندي فكر كرده ايد، و يا زماني كه افراد مختلفي در تيم شما وظيفه ساخت سندهايي را بر عهده دارند و يا طراحان بيشتري را به كار مي گيريد، در هر صورت نياز به زمان بيشتري براي توضيح دادن همه چيز داريد.

ديگر دليل مهم اين است كه در طول سال ها، لوگوي برند شما ممكن است متحمل تغييري شود يا شايد شما بخواهيد طراحي لوگو تان را به‌روزرساني كنيد، به اين ترتيب بايد به اسناد موجود و صادر شده رجوع كنيد. يك سبك راهنماي به روز رساني شده مي تواند دايره المعارف و يا كتاب هاي مرجعي باشد كه هر كسي براي يافتن پاسخ براي تغييراتي در فونت، لوگو و ديگر عوامل ضروري به آن ها روي مي آورد.

براي ساخت يك سبك راهنما براي تجارت خودتان، اين را بدانيد كه تلاش هاي بسيار زيادي لازم است، اما در دراز مدت متوجه خواهيد شد كه اين همه صرف تلاش و زمان ارزشش را دارد. در اين مقاله موارد ضروري براي ساخت سبك راهنما وجود دارد:


اندازه و موقعيت قرارگيري لوگو درهويت برند طراحي سايت

لوگو شما معمولا مهم ترين عامل هويت تجارت تان محسوب مي شود و شما مي خواهيد آن را در هر جايي كه نمايان مي شود پايدار و منسجم بسازيد. راهنمايي ها و دستورالعمل هاي شما براي يك طراحي لوگو بايد دقيقا چگونگي اين كه به نظر مي‌رسد را در بر داشته باشد و هم چنين بايد اين موضوع را مشخص كند كه آيا در بخش هاي مختلف تجاري، متفاوت مي باشد يا خير. براي مثال، EX در لوگو FEDEX داراي رنگ هاي مختلفي براي سرويس ها، قسمت هاي حقوقي تجارت و ديگر بخش‌هاي شركت مي باشد. هم چنين به ياد داشته باشيد تا به طور واضحي اظهار نماييد كه در طراحي و ساخت لوگو چه كارهايي نبايد انجام شود.

فونت ها:

يك فونت منسجم و پايدار براي تمامي اسنادي كه به صورت آنلاين و آفلاين منتشر مي‌شود، نياز مي باشد- اين امر باعث مي‌شود تا شما حرفه‌اي به نظر برسيد. در راهنمايي ها و دستورالعمل هاي تان، شما بايد درباره نوع و اندازه فونت صحبت كنيد- درباره هر يك از آن ها بر اساس جايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد به عنوان مثال براي تيترها و يا كپشن هاي تصوير، بايد تصميم گيري شود. فاصله بين خطوط و فاصله از حاشيه هاي صفحه بايد هم چنين مشخص شود. معين كنيد كه چه فونت ها و كاراكترهايي در يك گروه نبايد با هم به كار روند.

پالت رنگ:

استفاده از رنگ ها بايد تا جايي كه امكان دارد به طور دقيق مشخص شود. مي توانيد از HEX CODES ،CMYK و PANTONE COLOR براي موارد چاپي و پرينتي خود به كار بگيريد- هر چيزي كه انتخاب مي كنيد تا به آن پيش رويد، اشكالي ندارد، تنها اطمينان حاصل كنيد كه آن ها ابJدا در چاپ و پرينت تست و بررسي مي شوند. بسيار اهميت دارد تا از تفاوت هاي ميان مواردي كه در دنياي آنلاين وجود دارد و آن چه كه به صورت چاپي نمايان مي شود، جلوگيري به عمل آوريد.

آيكون گرافي و ديگر موارد بصري در هويت برند طراحي سايت اصفهان

آيكون مي‌تواند به پايداري برند شما در ميان رقيبان بسيار كمك كند. مشخصاتي را براي اين امر در راهنمايي ها و دستورالعمل هاي خود قرار دهيد، از اين رو آن ها به گونه اي مناسب در تمامي اسناد به كار مي روند. شما مي‌توانيد تغييراتي را كه ممكن است در رنگ و يا فيلتر هايي براي عوامل مختلف بر اساس اهداف مختلفي وجود داشته باشد را نيز بيان نماييد، مانند الگوي در يك گزارش در برابر الگوي در داخل يك پاكت. قرار دادن تصوير مورد نظر در راهنمايي و دستور العمل هاي تان نيز مي تواند هوشمندانه به نظر برسد.

دستورالعمل هاي نوشتن متن هويت برند طراحي سايت

اگرچه شايد خيلي با اهميت به نظر نرسد، اما داشتن يك حالت پايدار و منسجم در تمامي ارتباطات تجاري تان باعث مي شود تا حرفه اي و متخصص به نظر بيايد. شما مي توانيد اين مورد را در راهنمايي ها و دستورالعمل هاي تان نيز مشخص نماييد و هم چنين ذكر كنيد كه چگونه يك متن نبايد نوشته شود. سپس بار ديگر اگر شما دموگرافيك ها و يا انواع مختلف مخاطبين را براي تجارت خود در نظر داريد، بايد دستورالعمل هايي را براي حالت هر دموگرافيك و يا گروه خاصي از مخاطبين تان مشخص كنيد.

سبك عكس/ طراحي تصوير هويت برند طراحي سايت

تصاوير و عكس ها هميشه عوامل بصري برندتان محسوب مي شوند و مشخص مي‌كنند كه به چه دليل تجارت شما وجود دارد. مردم برندهايي را توسط تصاويري كه وجود دارد شناسايي مي كنند و قرار دادن اين مورد و دستورالعمل هاي تان مي توانند زماني كه با عكس هاي زيادي كار مي كنيد، در زمان شما صرفه جويي نمايند. در هر صورت، ممكن است ايده خوبي باشد كه عوامل بصري را به دستورالعمل ها و راهنمايي هاي خود بي افزايد. به ياد داشته باشيد كه عكاسان بهتر مي‌تواند آنچه كه شما سعي داريد را توضيح دهيد را براي شما به وجود بياورند و مهيا نمايند.


عوامل مخصوص وب سايت ها هويت برند طراحي سايت

اين روزها، داشتن برند آنلاين به يك روش و يا روش‌هاي ديگري بسيار اهميت دارد. طراحي سايت شما بايد برندتان را در كنار هر چيز ديگري كه شما ممكن است به صورت آنلاين و يا آفلاين به وجود آوريد منعكس سازند. اگر چه عواملي مانند فونت، رنگ و يا فاصله بين خطوط مي توانند به راحتي از موارد چاپي و پرينت به دنياي آنلاين تغيير يابند، اما موارد ديگري وجود دارد كه شما بايد در طراحي سايت خود به آن ها فكر كنيد، مانند چگونه يك صفحه بايد اجرا و يا در ارتباط با صفحه ديگري باشد، تب ها و جستجويابي ها نيز بايد در راهنمايي ها و دستورالعمل هاي شما وجود داشته باشند.

ديگر عواملي كه بايد ملاحظه نماييد

- دستورالعمل ها و راهنمايي هاي تان را بلافاصله پس از هر تغييري كه ممكن است در طراحي لوگو و يا ديگر عوامل مربوط به تجارت تان رخ دهد، بروز رساني كنيد.
- هر چيزي در ارتباط با برندتان مي تواند مانند تاريخچه و يا ديدگاه در اين دستورالعمل ها وجود داشته باشد.
- انواع پست هايي كه در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته مي شود و يا مواردي كه در اين زمينه نبايد منتشر شوند نيز بايد ذكر شود.
- دستور عمل هايي براي بروشورها و كارت هاي ويزيت نيز نبايد فراموش شود.
- نمونه هر عاملي بايد به عنوان عوامل بصري موجود در راهنمايي ها و دستورالعمل ها وجود داشته باشد.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارن وب تجربه كنيد .

بازدید : 436
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تكنولوژي هاي جديد براي خريد دوربين مداربسته

‏‎ HD-‎SDI , HD-CVI , HD-TVI , HD-AHD

HDSDI چيست؟

HD-SDI مخفف عبارت High-Definition Serial Digital Interface مي باشد. اين اصطلاح جهت تعريف استاندارد انتقال تصاوير HD با نام SMPTE 292M به كار مي رود.

به طور خلاصه، HD-SDI يك استاندارد براي انتقال غير فشرده تصاوير HD در فواصل كوتاه است. در فواصل بيشتر از فيبر نوري مي توان استفاده كرد. دوربين هاي HD-SDI تصاوير را به رزولوشن HD تصوير برداري و از طريق كابل كواكسيال ارسال مي نمايد. البته اين نكته حائز اهميت است كه بايد از كارت ها يا ركوردهايي استفاده كرد كه قابليت ضبط تصاوير به صورت HD را دارا باشد.

كيفيت تصوير در اين دوربين ها مانند دوربين هاي تحت شبكه بوده با اين تفاوت كه خروجي تصوير بصورت آنالوگ ميباشد. يعني نياز به تغيير سيم كشي قديمي در صورت بروز رساني سيستم نخواهد بود. دستگاههاي مورد استفاده در اين سيستم با دستگاههاي معمول موجود در بازار متفاوت ميباشد, يعني در صورتي كه شما از دوربيني با كيفيت 720P استفاده ميكنيد, نميتوانيد آن را به دستگته DVR معمولي با كيفيت D1,CIF متصل نماييد. حتي اين دوربين را نميتوانيد مستقيما به تلويزيون وصل و تصوير را مشاهده نماييد، لذا براي اين كار بايد دستگاهي با قابليت نمايش تصوير 720P تهيه نمائيد.

مزايا :

عدم نياز به تغيير بستر سيستم قديمي

هزينه راه اندازي نسبتا پايين نسبت به دوربين هاي تحت شبكه

كيفيت تصوير بالا همانند دوربين هاي تحت شبكه

معايب

مهمترين ايرادي كه به اين فناوري وارد است، عدم امكان ارسال تصاوير توسط كابل در فواصل طولاني است، بطوريكه به گفته سازندگان تا ۲۰۰ متر و در واقعيت تنها تا ۱۰۰ متر مي‌توان تصاوير را منتقل نمود و براي فواصل طولاني تر، استفاده از تقويت كننده‌هاي متعدد، اجتناب ناپذير است.

HD-CVI چيست؟

High Definition Composite Video Interface

در حال حاضر برخي ازشركت ها براي پوششش دهي نواقصي كه در دوربين HD مداربستهوجود داشت دوربين مداربسته آنالوگ جديدي باعنوان HDCVI را معرفي كرده اند ازجمله مشخصه هاي دوربين مداربسته HDCVI در ارتقاء فاصله انتقال اطلاعات آن بر روي كابل كواكسيال دوربين مداربسته آنالوگ است . در دوربين مداربسته HDCVI مسافت انتقال اطلاعات از 100 به 500 متر افزايش يافته است و نكته قابل توجه ديگر دوربين مداربسته HDCVI ٬ ارسال صدا و تصوير از روي يك رشته كابل مشترك كواكسيال ميباشد.

دوربين مداربسته HDCVI نويز پذير بسيار پايين داشته و فركانس مورد استفاده آن نيز پايين بوده و فشرده سازي درآن صورت نميگيرد . باتوجه به مواردي كه ذكر شد مي توان نتيجه گرفت كه تصاوير ارسالي آن ناواضح و بدون پرش بوده و نويز پذيري آن از دوربين مداربستهHD_SDO پايين تر است . باوجود امكانات بالايي كه دوربين مداربسته HDCVI نسبت به دوربين مداربسته HD_SDI دارد ولي بدون مشكل نيست ازجمله مشكلات دوربين آنالوگ ساختار مداربسته بودن و نياز به سيم كشي بسته ,هزينه بالا و وضوح تصوير و رزولوشن پايين و نداشتن امكانات پردازش تصويري پايين است . دوربين مداربسته HD_SDI براي انتقال مسافت بيش از 100 متر نيازبه تقويت كننده دارد كه باعث افزايش هزينه مي شود .

HD-TVI چيست؟

HDTVI مخفف عبارت High Definition Transport Video Interface مي باشد. اين تكنولوژي توسط شركت Techpoint توسعه يافته و chipset آن به چند توليد كننده بزرگ چين از قبيل HIKVISION فروخته شده است. تكنولوژي TVI قادر است سيگنالهاي ديجيتال را به آنالوگ تبديل كند و باعث افزابش مسافت ارسال و كاهش هزينه مي شود. با استفاده از تكنولوژي HDTVI مي توان سيگنال ويدئوي HD(720P , 1080P) ، سيگنال صدا و سيگنال ديجيتال را روي كابل كواكسيال تا مسافت 500 متر انتقال داد.

انتقال تصاوير در HDTVI تنها تا ۳۰۰ متر ميسر است، درحاليكه در AHD و HDCVI مي‌توان تا ۵۰۰ متر تصاوير را منتقل نمود البته هايك ويژن، نسخه ارتقا يافته HDTVI را با قابليت انتقال تا ۵۰۰ متر بانام Turbo HD عرضه كرده.

AHD چيست؟

AHD مخفف Analog High Definition است كه نسل جديد سيستم هاي مداربسته مي باشد داراي ويژگي هايي در دسته دوربين هاي با كيفيت HD است كه آن را از بقيه محصولات متمايز مي كند

دوربين مداربسته AHD بر خلاف HD-SDI و HD-CVI و IP كه محدوديت سيم كشي دارند و نمي توان بيشتر از 100 متر سيم كشي كرد با اين سيستم (AHD) مي توان تا 500 متر بدون افت كيفيت تصاوير را بصورت 720P و960P با 30 فريم بدون تاخير و كدگذاري تماشا كرد. از ديگر برتري هاي دوربين و دي وي ار AHD مي توان به هزينه بسيار پايين آن نسبت به دوربين هاي IP و HD-SDI و HD-CVI اشاره كرد كه نصب راحت و از امنيت بالايي برخوردارند.

سنسور دوربين مداربسته AHD امكان سوييچ كردن دستي از حالت HD به آنالوگ CVBS را دارد و براحتي مي‌توان دوربين را به حالت فيلمبرداري با رزولوشن ۷۰۰TVLine سوييچ كرد و به DVR معمولي ۹۶۰H متصل نمود. دي وي آر AHD نيز امكان اتصال و دريافت تصاوير AHD, آنالوگ و IP (آنويف ساپورت) را بطور همزمان دارا مي‌باشد.

از آنجايي كه تصاوير بصورت خام و بدون كوچكترين تغيير و فشرده سازي برداشت و ارسال مي‌شوند، شاهد كيفيت بالايي خواهيد بود، حتي با استفاده از كابل‌هاي نامرغوب و كانكتور BNC معمولي . از ديگر محاسن AHD عدم تاخير در دريافت تصاوير است، بشكلي كه مي‌توان فاصله برداشت و دريافت تصاوير را تقريبا صفر دانست.

بازدید : 440
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

برندسازي يكي از مهم ترين موارد براي هر كسب وكار و هرصنعتي به شمار ميرود. چراكه با برندسازي ميتوان به اهداف خود بهتر رسيد و مشتريان بيشتر وبهتر با خدمات آشنا ميشوند. اما به راستي دبرند چيست؟ آيا شما نياز به يك برند براي تجارت كوچك خود داريد؟ در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد.

Mary van de wiel از NY BRAND LAB مي‌گويد زماني كه بحث برندسازي براي تجارت هاي كوچك مي باشد، اين مورد بسيار عالي است.
"اگر شما در زمينه تجارت كردن با مشتريان علاقه داريد، مطمئنا برندي را مي‌خواهيد، زيرا بدون آن شما هويت مشخصي براي تجارت خود در اختيار نداريد و همچنين نمي توانيد حضور خود را اثبات و اهداف خود را جامه عمل بپوشانيد."

برندسازي بعد از طراحي سايت چيست؟
برندسازي در ساده‌ترين حالت " انتخاب يك اسم، سمبل و يا طراحي از عملكرد بازاريابي است كه يك محصول را از ساير محصولات مشابه متمايز ساخته و مشخص مي نمايد"
بنابراين برندسازي چيست؟ شما را از ساير رقيبان تان متمايز مي سازد. برندسازي چگونگي اين است كه شما مي خواهيد مخاطبين و يا افراد ديگري، شركت تان را ببينند. برندسازي چيزي است كه مخاطبين شما مي توانند از سرويس ها و محصولات شما انتظار داشته باشند.
برند سازي و يا طراحي برند، يك موضوع شفاف و واضح نمي باشد- تمامي نشريات و صدها كتاب درباره اين موضوع نوشته اند، در هر صورت به صورت خلاصه شما بايد يك برند را به عنوان يك سازمان، سرويس و يا محصول آن همراه خصوصيتي توضيح دهيد كه توسط درك مخاطبين اين تجارت شكل گرفته است. توجه داشته باشيد، اين مورد را نيز بايد اشاره كرد كه طراحان نمي توانند يك برند را بسازند- اين تنها مخاطبين هستند كه در شكل گيري يك برند موثر هستند. يك طراح تنها پايه هاي ساخت و طراحي برند را شكل مي دهد.
خيلي از مردم اعتقاد دارند كه يك برند شامل عوامل اندكي است- رنگ، فونت، لوگو، شعار و شايد اندكي هم موسيقي. در واقع، مفهوم برند خيلي پيچيده تر از اين موضوع مي باشد. شايد شما به يك برند، "تصوير شركت و تجارت" بگوييد.


چگونه يك برند را بعد از طراحي سايت اصفهان مي سازيد.
برند خود را مشخص كنيد.
قبل از اينكه برندي را براي خود بسازيد، شما ابتدا بايد آن را براي خود مشخص نماييد. به طور واضحي مواردي كه در ادامه وجود دارد را براي تجارت خود آشكار نماييد و سپس روي ساخت برند تمركز كنيد:

- شعار عملكردي شركت.
- خصوصيت هاي شركت تان.
- خصوصيت هايي كه شما تمايل داريد كه شركت تان در اختيار داشته باشد.
- مخاطبين مورد هدف ما چه كساني هستند؟
- اهداف شركت ما چه چيزهايي مي باشند؟
- لوگو و تركيب رنگي را بسازيد.

رنگ:

بياييد ابتدا براي طراحي سايت اصفهان درباره تركيبات رنگي صحبت كنيم. اگرچه ممكن است اين مورد تصميم گيري بسيار مهمي براي برندتان محسوب نشود، اما اجازه دهيد تا مطمئن شوم كه شما اين را به خوبي مي دانيد و از آن آگاهي داريد. چرا؟ ذهن انسان به شدت به موارد بصري واكنش نشان مي دهد و همه ما اين موضوع را مي‌دانيم. در هر صورت رنگ ها نقش بسيار اساسي را در اين واكنش برعهده دارند كه شما ممكن است يا ممكن نيست با آن ها آشنايي داشته باشيد.

هر رنگي مي تواند به طور متفاوتي بر برند تاثير بگذارد، زيرا پيام ها و نشانه هاي مختلف بسياري درون هر رنگي نهفته است. حالت، سايه و تن رنگ بر برند شما نيز تاثير مي گذارد.

پيام هايي كه هر رنگ در بر دارند:

- صورتي: زنانه، عشق، آرامش
- قرمز: قدرت، احساسات
- نارنجي: سلامتي، انرژي، گرما، هيجان
- سبز: طبيعت، آرامش بخش، پول
- آبي: صلح، وفاداري، اعتماد، شفافيت.
- بنفش: خلاقيت، جادويي، اصيل
- سفيد: خلوص، شفافيت، سادگي
- مشكي: قدرت، مرموز
- قهوه اي: مردانه، فضاي بيرون، روستايي

لوگو

شما نياز داريد زماني را صرف ساخت لوگوي خود كنيد، كه در اين زمينه مي توانيد از طراح لوگوي حرفه اي كمك بگيريد. لوگوي شركت شما بخش ضروري در ساخت يك برند تاثيرگذار مي باشد. به لوگو به عنوان هويت شركت نگاه كنيد. لوگو شما چيزي است كه مخاطبين ياد مي گيرند توسط آن با شما در ارتباط باشند و محصولات سرويس هاي تان را به ياد بياورند.

زماني كه لوگوي تان را مي سازيد، بسيار به آن در دراز مدت فكر كنيد. سوال خوبي كه مي‌توانيد در اينجا از خود بپرسيد به اين ترتيب است: "دوست دارم كه چه لوگويي در طول ۱۰ سال نمايانگر شركت من باشد؟"

شما هم چنين بايد مشخص كنيد چگونه مي خواهيد از لوگوي خود استفاده نماييد. در نظر داريد تا لوگو را در دنياي آنلاين مورد استفاده قرار دهيد يا در بيلبوردها، ايستگاه ها، لوازم نقليه، و كارتون هاي سنتي و غيره؟ شما مي‌خواهيد لوگوتان با هر كدام از اين موارد و هر روشي كه شما برنامه ريزي مي كنيد تا از آن استفاده نماييد، مطابقت داشته باشد.

شعاري را براي تجارت خود مهيا كنيد

شعار برند چيست؟ ساده است اما يك شعار، عبارت منحصر به فردي است كه نام شما و برندتان را با هم پيوند مي زند.

ساخت شعار بسيار سخت تر از آن است كه برخي فكر مي كنند. سعي كنيد خيلي روي ساخت يك تگ لاين تمام و كمال تمركز نكنيد كه بسيار استرس بگيريد، به اين ترتيب نمي توانيد به خوبي فكر كنيد و از پروسه ساخت برند خود لذت ببريد.

در عوض اين كار را انجام دهيد: به جاي اين كه روي اين موضوع تمركز كنيد كه برند شما چه محصولات و سرويس هايي را ارائه مي دارد، روي مزيت ها محصولات و سرويس هاي تان تمركز كنيد. اين چيزي است كه شعار برندتان براي مخاطبين و كاربران مي گويد.

برند خود را بعد از طراحي سايت يكپارچه سازيد

حالا برند شما براي يكپارچه شدن با هر بخش از شركت تان آمادگي دارد. تجارت هاي كوچك در اين زمينه بسيار شرايط خوبي دارند، زيرا كارمندان اندكي فرصت تبديل شدن به مخاطبين شخصي تر برند را در بر دارند.

با آموزش مناسب به پرسنل خود مي تواند اين اطمينان را به وجود آوريد كه هر كسي نسبت به برندتان در يك رده قرار دارد. چرا اين موضوع اهميت دارد؟ من استفاده از تجارت خدماتي و نظافتي را به عنوان مثال بيان مي كنم. اگر تجارت مورد نظر سعي داشته باشد تا برند خود را حرفه اي و تميز نشان دهد، سپس يك كارمندي كه لباس هاي كثيف و نامتناسبي را بر تن دارد مي تواند مخاطبين تان را سردرگم سازد. آموزش متناسب كارمندان تان به جلوگيري از اين اتفاقات بسيار كمك مي كند.

پايدار و معتبر باشيد

در نهايت، اين مورد از همه مهم تر است. بايد اطمينان حاصل كنيد كه هر چيزي در ارتباط با شركت تان مطابق و هماهنگ با برندي مي باشد كه مي سازيد. يك برند سردرگم كننده مي تواند افراد را به جاي جذب كردن از خود دور سازد.

نياز به طراحي سايت داريد ؟ قبل از آن با شماره تلفن هاي بالاي سايت تماس بگيريد و يا با مراجعه به صفحه تماس با ما شركت درخواست مشاوره كنيد . همچنين با رفتن به صفحه ثبت سفارش ميتوانيد سفارش خود را ثبت كرده تامشاورين سارين وب با شما تماس بگيرند . طراحي سايت ، سئو و بهينه سازي سايت خود را با سارين وب تجربه كنيد .

بازدید : 432
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يك بخش مهم در طراحي سايت و راه اندازي سايت، انتخاب و توليد محتوا براي سايت است.
هرچه شما به زيبايي ظاهري سايت اهميت بدهيد ولي از نظر محتوا ضعيف باشيد، در عمل شكست ميخوريد. چون اين محتواي سايت است كه باعث جذب كاربر به سمت شما ميشود و همين كاربرها به خريداران و مشتريان شما تبديل ميشوند.

با يك جست و جوي ساده در موضوعات مورد تخصص خودتان ميتوانيد صدها ايده جديد براي توليد محتوا پيدا كنيد و يك مقاله مفيد بنويسيد.

فراموش نكنيد كه موفقيت در اينترنت بدون زحمت بدست نخواهد آمد. پس بايد زمان بگذاريد و براي سايت خود مقاله، عكس، فيلم توليد كنيد و آنها را در شبكه هاي اجتماعي هم گسترش دهيد.

در طراحي سايت اصفهان استفاده از پتانسيل بالاي شبكه هاي اجتماعي به شما كمك ميكند به صورت رايگان كالا و خدمات خود را به ميليونها كاربر از سراسر جهان معرفي كنيد و البته اشتباهات رايج در شبكه هاي اجتماعي را انجام ندهيد.

هرگز سعي نكنيد مطالب ديگران را در سايت خود كپي كنيد. اين كار هيچ منفعتي براي سايت شما در طراحي سايت نخواهد داشت.

مطالبي كه منتشر ميكنيد بايد حداقل 300 كلمه باشد. در زير برخي از استانداردهاي توليد محتوا كه در حال حاضر مورد پذيرش عموم Search engine ها براي تخصص امتياز بالاتر به كيفيت محتوا مي باشد را مختصرا مشاهده مي كنيم.

در طراحي سايت مقالات با بيش از 2000 كلمه در صورت از بين نرفتن يكپارچگي مطلب به دو قسمت تقسيم شود.
در طراحي سايت اصفهان يك كلمه كليدي يا عبارت كليدي براي محتواي خود در نظر بگيريد و در پاراگراف اول و آخر حتما از آن استفاده كنيد و در ميان متن هم چند بار آن را تكرار كنيد. گرچه تكرار غيرطبيعي اين كلمه به سادگي توسط گوگل به عنوان spam شناسايي شده و ارزش محتوا را به شدت كاهش خواهد داد.
متون طولاني را پاراگراف بندي كنيد و كلمات مهم را بصورت پر رنگ يا زيرخط دار نمايش دهيد.
كلمات كليدي خود را با تگ H1 تا H3 در متن مشخص كنيد.
حتما از يك تصوير مرتبط با متن در محتواي خود استفاده كنيد و در تگ alt تصوير از كلمه كليدي استفاده كنيد. موتورهاي جست و جو نميتوانند تصوير را ببينند اما از روي تگ alt تشخيص ميدهند آن تصوير چه موضوعي دارد.

رعايت اين اصول باعث ميشود كه در طراحي سايت كاربران ورودي بيشترين رضايت را از مطالب شما داشته باشند و نتيجه آن كاهش نرخ پرش سايت شما و بهبود رتبه در نتايج جست و جو گوگل است.

بازدید : 486
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

خريد دوربين مداربسته

كيفيت تصوير فوق العاده، ضبط تصاوير به صورت 360 درجه و قابليت رديابي هوشمند از جمله ويژگي هاي مهم دوربين مداربسته سري PanoVu هايك ويژن است. دوربين هاي سري PanoVu پيشرفته ترين نوع دوربين هاي پانوراميك براي نظارت بر فضاهاي گسترده و باز هستند.
در سال 2016 شركت هايك ويژن كه پيشرو و مبتكر در زمينه توليد محصولات نظارت تصويري جديد و نوآورانه مي باشد جديدترين دوربين مداربسته پانوراماي سري PanoVu را معرفي كرد.
اين دوربين ها قابليت ارائه تصاوير 180 و 360 درجه بدون نويز، با كيفيت و وضوح بالا را دارند به طوريكه قادرند تصاويري يكپارچه را از چندين سنسور مختلف در يك واحد ارائه دهند.
علاوه بر اين، توانايي قدرتمند رديابي هوشمند Smart Tracking در دوربين مداربسته PanoVu، بر ساير ويژگي هاي دوربين هاي گردان اعم از توانايي زوم اپتيكال 36x و زوم ديجيتال 16x، نصب و پيكربندي كاربر پسند و عملكرد فوق العاده در نور كم آن افزوده گشته است.
طراحي كاربردي و منحصر بفرد
دوربين هاي سري PanoVu براي كاربردهاي نظارتي امنيتي نظير استاديوم ها، مراكز شهر، فرودگاه ها و پاركينگ ها طراحي شده اند. اين دوربين ها به كاربران اين امكان را مي دهند كه يك دوربين چند سنسوره را با چندين دوربين معمولي جايگزين كنند كه مستقيما منجر به كاهش هزينه ها و كاهش پيچيدگي سيستم مداربسته مي گردد.
در سيستم هاي نظارتي قديمي براي داشتن تصاوير وايد و 180 يا 360 درجه نياز به نصب چندين دوربين مختلف و وجود نرم افزار هاي پيشرفته براي يكسان سازي و ادغام تصاوير بدست آمده وجود داشت.
اما دوربين مداربسته PanoVu يك راه حل همه جانبه است زيرا چندين سنسور مختلف را در يك واحد ادغام مي كند و نياز به نرم افزار هاي پيشرفته را از بين مي برد.
طراحي يكپارچه دوربين PanoVu نصب و راه اندازي آن را بسيار آسان كرده است به طوريكه با وجود يك سيستم اترنت و يك منبع تغذيه نصب و تنظيمات آن انجام مي شود.
كيفيت بالاي تصاوير در نور كم
دوربين هاي سري PanoVu از داشتن تكنولوژي تصاوير با كيفيت در نور كم دوربين هاي هايك ويژن بهره برده اند.
اين دوربين ها به لنز هاي DarkEye هايك ويژن با ديافراگم هاي بزرگ مجهز هستند و از اين منظر عملكردي مشابه با دوربين هاي سري DarkFighter دارند. آنها قادر به ارائه تصاوير رنگي با وضوح بسيار بالا و با جزئيات دقيق در نورهاي كمتر از 0.002 لوكس هستند.
سيستم رديابي هوشمند
قابليت رديابي هوشمند در دوربين هاي PanoVu بر قابليت رديابي موجود در دوربين هاي PTZ اضافه شده و اين امكان فرآهم مي شود تا قابليت زوم قدرتمند PanoVu براي بزرگنمايي جزئيات كوچك در تصوير پانوراميك فراهم گردد.
بوسيله اين قابليت مي توان سوژه هاي مختلف را در آن واحد و در هر دو حالت خودكار و دستي رديابي كرد. دوربين مداربسته همچنين داراي طيف گسترده اي از توابع تجزيه و تحليل تصوير(VCA)از جمله تشخيص نفوذ (Intrusion Detection)، تشخيص عبور خط (Line Crossing) و تشخيص ورود و خروج از منطقه است.
مدل هاي منحصر بفرد
دوربين هاي سري PanoVu در مدل هاي 8 مگاپيكسلي با تصاوير 180 درجه و 16 مگاپيكسلي و تصوير 360 درجه در دسترس هستند و كاربران مي توانند مدل ايده آل خود را براي كاربري هاي نظارتي مختلف انتخاب كنند. مدل هاي 16 مگاپيكسل 360 درجه داراي 8 سنسور 1/1.9” Progressive Scan CMOS هستند. در حالي كه مدل هاي 8MP داراي 4 سنسور براي توليد تصاوير 180 درجه اي خود هستند. تمامي دوربين هاي سري PanoVu داراي استاندارد IP66 بوده و براي استفاده در انواع شرايط آب و هوايي مختلف مناسب هستند.

تعداد صفحات : 11

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 2104
  • بازدید سال : 2198
  • بازدید کلی : 1754845
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه