loading...

طراحي سايت

يك برند مردمي، برندي است كه مي تواند مردم را بيشتر با تجارت و طراحي وب سايت همراه كند. اين همراهي و به اشتراك گذاري و بسط اين همياري و همراهي بسيار ضروري است، م

بازدید : 431
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

برند سازي بعد از طراحي سايت به كسب وكار شما كمك ميكند كه فروش بيشتر و بهتري را تجربه كنيد. در اين زمان است كه تازه ميتوانيد هزينه هاي بيشتري براي كسب وكار و خدمات خود دريافت كنيد . در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد.

واقعيت اين شرايط اندكي متفاوت مي باشد، و همه مشتريان زود و يا دير اين موضوع را مي فهمند. آن ها تمام نا اميدي و خستگي خود را به طراح سايت نسبت مي دهند و دليل شكست خود را طراحي سايت مي دانند. اما بايد اين را بدانيد كه در اين جا طراحي و يا طراح وب مقصر نيست، بلكه اين صاحب وب سايت كه براي سايت خود چه به صورت آنلاين و چه به صورت آفلاين تبليغي نكرده است.

در اين مقاله طراحي سايت ، ما نگاهي مي اندازيم به اين كه طراحان و بازاريابان چگونه مي توانند برخي شرايط را بهبود دهند تا مشتريان شان به موفقيت دست يابند، و يا حداقل چه توصيه ها و پيشنهاداتي را بايد به مشتريان ارائه داريد تا از ارسال ايميل هاي نامناسب به مخاطبان خود خودداري كنند تا نتايج نااميد كننده خود را به شما نسبت ندهند.

تنها طراحي سايت كافي نمي باشد، مگر اين كه تجارت منحصر به فردي را در اختيار داشته باشيد.

ساخت حضور آنلاين موفق بدون هيچ تبليغاتي تقريبا غير ممكن مي باشد. تنها راه براي انجام اين كار واقعا اين مي باشد كه مواردي را بسازيد كه كاملا حيرت انگيز باشند به گونه اي كه خود به تنهايي به بازاريابي و تبليغ بپردازد. احتمال وقوع چنين اتفاقي بسيار اندك است، از اين رو استراتژي هوشمندانه اي به نظر نمي رسد. شما بايد وب سايت خود را به هر صورت تبليغ كنيد. اين امر ضرورتا به اين معنا نمي باشد كه بايد پول هاي زيادي را خرج كنيد، بله كه به معني كارهايي است كه بايد انجام دهيد. تنها ساخت و طراحي يك سايت نمي تواند موفقيت را تضمين نمايد.

يك نام انتخاب كنيد و از همان جا پيش رويد.

همان طور كه در هر برندي آشكار است، يك نام تجاري مي تواند شروع خوبي در اين زمينه محسوب شود. به اثبات و مداركي نياز داريد؟ زماني كه يك شاهزاده نياز دارد تا نام خود را به يك سمبل تغيير دهد و مردم به عنوان "هنرمند اسبق شناخته شده" به او مراجعه كنند، در جامعه بسيار همه گير و فراگير مي شود، زيرا روز هاي زيادي درباره آن صحبت مي شود، مسخره مي كنند و يا تقليد هايي را در مي آورند. همه اين مواردي كه به صوررت ناگهاني باعث شناخته شدن شاهزاده مي شود، از آن پس مورد توجه مردم قرار مي گيرد.

يك نام خوبي را انتخاب كنيد، نامي كه شما را پايدار نگه دارد. يك نام ايده آلي كه مي تواند ارتباطات مثبتي را باعث شود، براي يادآوري آسان باشد، براي تلفظ كردن راحت باشد و به صورت جهاني بتوانند آن نام را ذكر نمايند. انتخاب يك اسم سخت تر از آن است كه تا به حال فكرش را مي كرده ايد.

زماني كه درباره يك اسم خوب تصميم گرفته ايد، قدم اول بايد خريد نام دامنه باشد. سپس مي توانيد درباره مواردي مانند ساخت و طراحي لوگو و يا رنگ هايي كه باعث ماندگاري و پايدار ماندن آن ها مي شود، صحبت به ميان بياوريد. نام شما مهم ترين سند و مدرك تجاري شما مي باشد، از اين رو احترام و ارزش زيادي براي آن قائل شويد.

لوگو خود را براي ارزيابي، هم چنين در زمينه رنگ و يا تك رنگ بودن و قابل شناسايي بودن ساده بسازيد.

لوگو ها نيز بسيار با اهميت مي باشند، زيرا شما مي خواهيد تا آن را در طراحي سايت خود قرار دهيد، از اين رو طراحي لوگو بايد به گونه اي باشد كه در طراحي سايت به خوبي نمايان شود. به طور مثال بسيار آشكار است كه لوگو هايي كه به سادگي در يك فضاي مستطيلي جاي مي گيرند بهتر از لوگو هايي مي باشند كه به شكل يك دايره بزرگ هستند، زيرا دايره ها به خوبي مقياس نمي شوند. شما فضاي بسياري را در حاشيه يك دايره از دست مي دهيد، زيرا سايت ها به گونه اي مي باشند كه هر چيزي را درون يك فضاي مستطيلي جاي مي دهند. اندازه دايره مشخص مي كند كه چه اندازه فضاي مستطيلي بايد در طراحي براي آن در نظر گرفته شود.

يك لوگو خوب هم چنين بايد به سادگي قابل شناخت باشد حتي زماني كه در رنگ هميشگي و معمولي خود نشان داده نشود. اين يك اشتباه رايج براي طراحان گرافيكي بي تجربه مي باشد كه لوگو هايي را مي سازند كه بر اساس رنگ ها طراحي شده است و اين است شناحت آن ها از رنگ هايي كه بايد در طراحي استفاده كنند. اين اشتباه را تكرار كنيد و به پايداري طراحي لوگو خود فكر كنيد، حتي اگر تغيير رنگ يافت.

قبل از اين كه طراحي سايت را بسازيد، صفحات رسانه اجتماعي را براي آن به وجود بياوريد.

شايد اين مورد اندكي غير عادي به نظر برسد، اما دليل خوبي براي اين امر وجود دارد. شما مي توانيد از رسانه هاي اجتماعي قبل از راه اندازي وب سايت تان براي وابسته كردن و جذب كردن مردم و طرفداران استفاده كنيد.

طرفداران زيادي را در رسانه هاي اجتماعي جذب كنيد و روي اين مورد تا جايي كه مي توانيد سرمايه گذاري نماييد.

فرقي ندارد كه ديگر چه كارهايي انجام مي دهيد، مهم ترين چيزي كه قبل از راه اندازي وب سايت برند خود بايد در وهله اول انجام دهيد، جذب طرفداران نسبت به برند و تجارت تان است. و يا حداقل بايد اطمينان حاصل كنيد كه آن ها نام شما را مي دانند و هميشه آن را به ياد خواهند داشت.

JOHN WEST (توليد كننده محصولات كنسرو ماهي) اين امر را در اواخر دهه 1990 و ابتداي دهه 2000 زماني كه ويدئو تبليغاتي خود را منتشر كرد و مردم را تشويق به اشتراك گذاري آن نمود، با موفقيت انجام داد. ديگر برند ها نيز اين روند را پيروي كردند، مانند صنايع لبنيات PANDA.

زمان خود را روي موارد كوچك و ناچيزي هدر ندهيد. هر كاري كه مي خواهيد انجام دهيد فرقي ندارد، آن را بزرگ و برجسته بسازيد. اطمينان حاصل كنيد كه هر كسي درباره آن صحبت مي كند. اين تبليغات كه درباره آن صحبت نمودم مربوط به سال هاي پيش است و هنوز هم درباره آن ها در اين مقاله صحبت مي كنم، اين امر مي تواند ميزان فراگير بودن آن ها را مشخص كند. اين مورد يك نوع مشهوريتي است كه بايد به آن دست يابيد.

چه باور كنيد يا خير، به راحتي مي توانيد براي بازاريابي و تبليغات تجارت و طراحي وب سايت خود، با مردم در تعامل و ارتباط باشيد. مي توانيد داده هاي شخصي در وب سايت هاي نظير FACEBOOK و LINKEDIN از مردم بيابيد و از اين طريق مي توانيد كاربران و مخاطبين تجارت و طراحي وب سايت خود را مشخص كنيد. اختصاص دادن زماني براي ارسال پيام شخصي به طرفداران و فالورها و حتي ارسال پيام در گروه ها، نشان دهنده ويژگي هاي بسياري مي باشد: استفاده از نام ها نيز مي تواند بسيار كمك كننده باشد.

صفحه "به زودي خواهد آمد" را به صورت شگفت انگيز بسازيد.

برخي كارشناسان به شما مي گويند كه از اين مرحله صرفه نظر كنيد، و شايد هم بگويند كه معرفي و بيان كردن اين كه صفحه و يا سايت شما در حال ساخته شدن مي باشد، ايده بسيار بدي است.

اما آيا واقعا اين طور مي باشد؟ شانسي در اين جا وجود دارد كه توسط كمپين بازاريابي كه در مرحله 5 توضيح داديم به ميان آمده است، مردم زيادي سعي مي كنند تا قبل از آماده بودن وب سايت تان براي راه اندزي شدن، آن را بررسي نمايند.

اشكالي ندارد، تا جايي كه مي توانيد آن ها را نسبت به سايت و تجارت خود مشتاق نگاه داريد. اجازه دهيد تا اين صفحه شما را بوك مارك كنند و از آن ها بخواهيد تا در RSS FEDD شما اشتراك يابند، اجازه دهيد تا توسط آدرس ايميل شان با شما در تماس باشند و غيره. هر كاري كه مي كنيد فرقي ندارد، در هر صورت اينكه به آن ها بگوييد كه وب سايت شما چه زماني براي مشاهده شدن و بازديد كردن آماده مي باشد را ساده سازيد.

تنها اطمينان حاصل كنيد كه شما اين كار را نصفه و نيمه انجام نمي دهيد. شما بايد در اين مرحله مانند مراحل ديگر تمام سعي خود را بكنيد و صفحه اي را بسازيد كه جمعيت زيادي را به خود جلب نمايد. به طور ايده آل مردم با يكديگر درباره اينكه چقدر وب سايت در حال ساخت شما حيرت انگيز مي باشد، صحبت مي كنند و اين امر مي تواند در ذهن آن ها پيش بيني هايي را به وجود آورد كه امكان دارد كه سايت واقعي آن چنان كه مي گويد، عمل نكند. از اين رو آن ها واقعا مي خواهند وارد سايت تان شوند تا همه چيز بر آن ها اثبات شود.

وب سايتي را بسازيد كه همان طور كه قول داده بوديد، عمل نمايد.

اگر در حالي كه وب سايت تان در حال ساخته و طراحي شدن مي باشد، قول هاي فراواني درباره آن بدهيد، بايد در آينده و زماني كه كار ساخت سايت به اتمام رسيد، انتظارات مردم و كاربران را برطرف سازيد. هر چه كه مي سازيد فرقي ندارد، در هر صورت بايد به اندازه اي بزرگ، متناسب، مربوطه و بهتر از هر چيزي كه از قبل وجود داشته است، نمايان شود.

تمامي اين موارد گفته شده براي اين كه به موفقيت دست يابيد و در ديد مردم متمايز ديده شويد و در ميان رقيبان تان سربلند بيرون بياييد، صدق مي كند. وب سايت شما بايد به طور آشكاري خوب كار كند، اما به اين معنا نيست كه همه موارد را در سايت قرار دهيد به گونه اي كه نتوانيد هدف سايت را براي كاربران و مخاطبان مشخص نماييد. شما دقيقا بايد بدانيد كه چرا هر چيزي كه در صفحه شما ظاهر مي شود، در آن جا وجود دارد. اين وب سايت بايد براي جستجويابي آسان بوده و به خوبي برنامه ريزي شده باشد. محتوا ها مخصوصا متن ها در طراحي وب سايت حرف اول را مي زنند.

تجربه ارتباط با شما را براي كاربران خود دلپذير بسازيد.

كاربران وب سايت براي رفتارهاي نامناسب شان عذر و بهانه اي ندارند. شما بايد يك ميزبان خوب باشيد و از بازديد كنندگان خود مراقبت كنيد. خدمات سرويس دهي شما بايد واقعا استاندارد باشد و هر كسي بايد براي ارتباط برقرار كردن با شما مسير راحتي را طي نمايد. بايد حضور در رسانه هاي اجتماعي خود را حفظ كنيد و از كارمندان و پرسنل متخصص و با تجربه اي كمك بگيريد تا بتوانيد وظايف و عملكرد هاي خوب و كاربردي را در وب سايت خود به نمايش بگذريد.

صراحت در گفتار در طراحي سايت و تجارت، چيزي است كه براي استراتژي بازاريابي از طريق رسانه هاي اجتماعي اهميت دارد.

پيروي كردن از توصيه هاي بالا به شما كمك مي كند تا يك برند آنلاين بسيار قدرتمندي را بسازيد كه مخاطبين بسياري را جذب مي كند و از آن ها مي خواهد تا شما را دوست بدارند و همراه شما باقي بمانند. كليد اصلي اين مي باشد كه ماهيت و اصليت خود را به درستي نگاه داريد و آن چه كه مردم مي خواهند را به آن ها ارائه كنيد و با بهترين بودن خود، بتوانيد توجه بسياري از مردم را جلب نماييد.

يك برند مردمي، برندي است كه مي تواند مردم را بيشتر با تجارت و طراحي وب سايت همراه كند. اين همراهي و به اشتراك گذاري و بسط اين همياري و همراهي بسيار ضروري است، مخصوصا براي برندهاي كوچك تر. اجازه دادن به مردم براي مشاهده كردن بخش تجاري و مردمي برند و طراحي سايت تان، مي تواند بسيار شگفت انگيز باشد.

در نهايت بايد گفت كه هر چقدر هم كه طراحي سايت جذاب و زيبايي داشته باشيد، بايد به فكر حضور آنلاين خود در قالب يك برند و يا يك لوگو باشيد. تنها در اين صورت است كه مي توانيد به اهداف اقتصادي و تجاري خود دست يابيد و به موفقيت برسيد.

برند سازي بعد از طراحي سايت به كسب وكار شما كمك ميكند كه فروش بيشتر و بهتري را تجربه كنيد. در اين زمان است كه تازه ميتوانيد هزينه هاي بيشتري براي كسب وكار و خدمات خود دريافت كنيد . در ادامه همراه با طراحي سايت باشيد.

واقعيت اين شرايط اندكي متفاوت مي باشد، و همه مشتريان زود و يا دير اين موضوع را مي فهمند. آن ها تمام نا اميدي و خستگي خود را به طراح سايت نسبت مي دهند و دليل شكست خود را طراحي سايت مي دانند. اما بايد اين را بدانيد كه در اين جا طراحي و يا طراح وب مقصر نيست، بلكه اين صاحب وب سايت كه براي سايت خود چه به صورت آنلاين و چه به صورت آفلاين تبليغي نكرده است.

در اين مقاله طراحي سايت ، ما نگاهي مي اندازيم به اين كه طراحان و بازاريابان چگونه مي توانند برخي شرايط را بهبود دهند تا مشتريان شان به موفقيت دست يابند، و يا حداقل چه توصيه ها و پيشنهاداتي را بايد به مشتريان ارائه داريد تا از ارسال ايميل هاي نامناسب به مخاطبان خود خودداري كنند تا نتايج نااميد كننده خود را به شما نسبت ندهند.

تنها طراحي سايت كافي نمي باشد، مگر اين كه تجارت منحصر به فردي را در اختيار داشته باشيد.

ساخت حضور آنلاين موفق بدون هيچ تبليغاتي تقريبا غير ممكن مي باشد. تنها راه براي انجام اين كار واقعا اين مي باشد كه مواردي را بسازيد كه كاملا حيرت انگيز باشند به گونه اي كه خود به تنهايي به بازاريابي و تبليغ بپردازد. احتمال وقوع چنين اتفاقي بسيار اندك است، از اين رو استراتژي هوشمندانه اي به نظر نمي رسد. شما بايد وب سايت خود را به هر صورت تبليغ كنيد. اين امر ضرورتا به اين معنا نمي باشد كه بايد پول هاي زيادي را خرج كنيد، بله كه به معني كارهايي است كه بايد انجام دهيد. تنها ساخت و طراحي يك سايت نمي تواند موفقيت را تضمين نمايد.

يك نام انتخاب كنيد و از همان جا پيش رويد.

همان طور كه در هر برندي آشكار است، يك نام تجاري مي تواند شروع خوبي در اين زمينه محسوب شود. به اثبات و مداركي نياز داريد؟ زماني كه يك شاهزاده نياز دارد تا نام خود را به يك سمبل تغيير دهد و مردم به عنوان "هنرمند اسبق شناخته شده" به او مراجعه كنند، در جامعه بسيار همه گير و فراگير مي شود، زيرا روز هاي زيادي درباره آن صحبت مي شود، مسخره مي كنند و يا تقليد هايي را در مي آورند. همه اين مواردي كه به صوررت ناگهاني باعث شناخته شدن شاهزاده مي شود، از آن پس مورد توجه مردم قرار مي گيرد.

يك نام خوبي را انتخاب كنيد، نامي كه شما را پايدار نگه دارد. يك نام ايده آلي كه مي تواند ارتباطات مثبتي را باعث شود، براي يادآوري آسان باشد، براي تلفظ كردن راحت باشد و به صورت جهاني بتوانند آن نام را ذكر نمايند. انتخاب يك اسم سخت تر از آن است كه تا به حال فكرش را مي كرده ايد.

زماني كه درباره يك اسم خوب تصميم گرفته ايد، قدم اول بايد خريد نام دامنه باشد. سپس مي توانيد درباره مواردي مانند ساخت و طراحي لوگو و يا رنگ هايي كه باعث ماندگاري و پايدار ماندن آن ها مي شود، صحبت به ميان بياوريد. نام شما مهم ترين سند و مدرك تجاري شما مي باشد، از اين رو احترام و ارزش زيادي براي آن قائل شويد.

لوگو خود را براي ارزيابي، هم چنين در زمينه رنگ و يا تك رنگ بودن و قابل شناسايي بودن ساده بسازيد.

لوگو ها نيز بسيار با اهميت مي باشند، زيرا شما مي خواهيد تا آن را در طراحي سايت خود قرار دهيد، از اين رو طراحي لوگو بايد به گونه اي باشد كه در طراحي سايت به خوبي نمايان شود. به طور مثال بسيار آشكار است كه لوگو هايي كه به سادگي در يك فضاي مستطيلي جاي مي گيرند بهتر از لوگو هايي مي باشند كه به شكل يك دايره بزرگ هستند، زيرا دايره ها به خوبي مقياس نمي شوند. شما فضاي بسياري را در حاشيه يك دايره از دست مي دهيد، زيرا سايت ها به گونه اي مي باشند كه هر چيزي را درون يك فضاي مستطيلي جاي مي دهند. اندازه دايره مشخص مي كند كه چه اندازه فضاي مستطيلي بايد در طراحي براي آن در نظر گرفته شود.

يك لوگو خوب هم چنين بايد به سادگي قابل شناخت باشد حتي زماني كه در رنگ هميشگي و معمولي خود نشان داده نشود. اين يك اشتباه رايج براي طراحان گرافيكي بي تجربه مي باشد كه لوگو هايي را مي سازند كه بر اساس رنگ ها طراحي شده است و اين است شناحت آن ها از رنگ هايي كه بايد در طراحي استفاده كنند. اين اشتباه را تكرار كنيد و به پايداري طراحي لوگو خود فكر كنيد، حتي اگر تغيير رنگ يافت.

قبل از اين كه طراحي سايت را بسازيد، صفحات رسانه اجتماعي را براي آن به وجود بياوريد.

شايد اين مورد اندكي غير عادي به نظر برسد، اما دليل خوبي براي اين امر وجود دارد. شما مي توانيد از رسانه هاي اجتماعي قبل از راه اندازي وب سايت تان براي وابسته كردن و جذب كردن مردم و طرفداران استفاده كنيد.

طرفداران زيادي را در رسانه هاي اجتماعي جذب كنيد و روي اين مورد تا جايي كه مي توانيد سرمايه گذاري نماييد.

فرقي ندارد كه ديگر چه كارهايي انجام مي دهيد، مهم ترين چيزي كه قبل از راه اندازي وب سايت برند خود بايد در وهله اول انجام دهيد، جذب طرفداران نسبت به برند و تجارت تان است. و يا حداقل بايد اطمينان حاصل كنيد كه آن ها نام شما را مي دانند و هميشه آن را به ياد خواهند داشت.

JOHN WEST (توليد كننده محصولات كنسرو ماهي) اين امر را در اواخر دهه 1990 و ابتداي دهه 2000 زماني كه ويدئو تبليغاتي خود را منتشر كرد و مردم را تشويق به اشتراك گذاري آن نمود، با موفقيت انجام داد. ديگر برند ها نيز اين روند را پيروي كردند، مانند صنايع لبنيات PANDA.

زمان خود را روي موارد كوچك و ناچيزي هدر ندهيد. هر كاري كه مي خواهيد انجام دهيد فرقي ندارد، آن را بزرگ و برجسته بسازيد. اطمينان حاصل كنيد كه هر كسي درباره آن صحبت مي كند. اين تبليغات كه درباره آن صحبت نمودم مربوط به سال هاي پيش است و هنوز هم درباره آن ها در اين مقاله صحبت مي كنم، اين امر مي تواند ميزان فراگير بودن آن ها را مشخص كند. اين مورد يك نوع مشهوريتي است كه بايد به آن دست يابيد.

چه باور كنيد يا خير، به راحتي مي توانيد براي بازاريابي و تبليغات تجارت و طراحي وب سايت خود، با مردم در تعامل و ارتباط باشيد. مي توانيد داده هاي شخصي در وب سايت هاي نظير FACEBOOK و LINKEDIN از مردم بيابيد و از اين طريق مي توانيد كاربران و مخاطبين تجارت و طراحي وب سايت خود را مشخص كنيد. اختصاص دادن زماني براي ارسال پيام شخصي به طرفداران و فالورها و حتي ارسال پيام در گروه ها، نشان دهنده ويژگي هاي بسياري مي باشد: استفاده از نام ها نيز مي تواند بسيار كمك كننده باشد.

صفحه "به زودي خواهد آمد" را به صورت شگفت انگيز بسازيد.

برخي كارشناسان به شما مي گويند كه از اين مرحله صرفه نظر كنيد، و شايد هم بگويند كه معرفي و بيان كردن اين كه صفحه و يا سايت شما در حال ساخته شدن مي باشد، ايده بسيار بدي است.

اما آيا واقعا اين طور مي باشد؟ شانسي در اين جا وجود دارد كه توسط كمپين بازاريابي كه در مرحله 5 توضيح داديم به ميان آمده است، مردم زيادي سعي مي كنند تا قبل از آماده بودن وب سايت تان براي راه اندزي شدن، آن را بررسي نمايند.

اشكالي ندارد، تا جايي كه مي توانيد آن ها را نسبت به سايت و تجارت خود مشتاق نگاه داريد. اجازه دهيد تا اين صفحه شما را بوك مارك كنند و از آن ها بخواهيد تا در RSS FEDD شما اشتراك يابند، اجازه دهيد تا توسط آدرس ايميل شان با شما در تماس باشند و غيره. هر كاري كه مي كنيد فرقي ندارد، در هر صورت اينكه به آن ها بگوييد كه وب سايت شما چه زماني براي مشاهده شدن و بازديد كردن آماده مي باشد را ساده سازيد.

تنها اطمينان حاصل كنيد كه شما اين كار را نصفه و نيمه انجام نمي دهيد. شما بايد در اين مرحله مانند مراحل ديگر تمام سعي خود را بكنيد و صفحه اي را بسازيد كه جمعيت زيادي را به خود جلب نمايد. به طور ايده آل مردم با يكديگر درباره اينكه چقدر وب سايت در حال ساخت شما حيرت انگيز مي باشد، صحبت مي كنند و اين امر مي تواند در ذهن آن ها پيش بيني هايي را به وجود آورد كه امكان دارد كه سايت واقعي آن چنان كه مي گويد، عمل نكند. از اين رو آن ها واقعا مي خواهند وارد سايت تان شوند تا همه چيز بر آن ها اثبات شود.

وب سايتي را بسازيد كه همان طور كه قول داده بوديد، عمل نمايد.

اگر در حالي كه وب سايت تان در حال ساخته و طراحي شدن مي باشد، قول هاي فراواني درباره آن بدهيد، بايد در آينده و زماني كه كار ساخت سايت به اتمام رسيد، انتظارات مردم و كاربران را برطرف سازيد. هر چه كه مي سازيد فرقي ندارد، در هر صورت بايد به اندازه اي بزرگ، متناسب، مربوطه و بهتر از هر چيزي كه از قبل وجود داشته است، نمايان شود.

تمامي اين موارد گفته شده براي اين كه به موفقيت دست يابيد و در ديد مردم متمايز ديده شويد و در ميان رقيبان تان سربلند بيرون بياييد، صدق مي كند. وب سايت شما بايد به طور آشكاري خوب كار كند، اما به اين معنا نيست كه همه موارد را در سايت قرار دهيد به گونه اي كه نتوانيد هدف سايت را براي كاربران و مخاطبان مشخص نماييد. شما دقيقا بايد بدانيد كه چرا هر چيزي كه در صفحه شما ظاهر مي شود، در آن جا وجود دارد. اين وب سايت بايد براي جستجويابي آسان بوده و به خوبي برنامه ريزي شده باشد. محتوا ها مخصوصا متن ها در طراحي وب سايت حرف اول را مي زنند.

تجربه ارتباط با شما را براي كاربران خود دلپذير بسازيد.

كاربران وب سايت براي رفتارهاي نامناسب شان عذر و بهانه اي ندارند. شما بايد يك ميزبان خوب باشيد و از بازديد كنندگان خود مراقبت كنيد. خدمات سرويس دهي شما بايد واقعا استاندارد باشد و هر كسي بايد براي ارتباط برقرار كردن با شما مسير راحتي را طي نمايد. بايد حضور در رسانه هاي اجتماعي خود را حفظ كنيد و از كارمندان و پرسنل متخصص و با تجربه اي كمك بگيريد تا بتوانيد وظايف و عملكرد هاي خوب و كاربردي را در وب سايت خود به نمايش بگذريد.

صراحت در گفتار در طراحي سايت و تجارت، چيزي است كه براي استراتژي بازاريابي از طريق رسانه هاي اجتماعي اهميت دارد.

پيروي كردن از توصيه هاي بالا به شما كمك مي كند تا يك برند آنلاين بسيار قدرتمندي را بسازيد كه مخاطبين بسياري را جذب مي كند و از آن ها مي خواهد تا شما را دوست بدارند و همراه شما باقي بمانند. كليد اصلي اين مي باشد كه ماهيت و اصليت خود را به درستي نگاه داريد و آن چه كه مردم مي خواهند را به آن ها ارائه كنيد و با بهترين بودن خود، بتوانيد توجه بسياري از مردم را جلب نماييد.

يك برند مردمي، برندي است كه مي تواند مردم را بيشتر با تجارت و طراحي وب سايت همراه كند. اين همراهي و به اشتراك گذاري و بسط اين همياري و همراهي بسيار ضروري است، مخصوصا براي برندهاي كوچك تر. اجازه دادن به مردم براي مشاهده كردن بخش تجاري و مردمي برند و طراحي سايت تان، مي تواند بسيار شگفت انگيز باشد.

در نهايت بايد گفت كه هر چقدر هم كه طراحي سايت جذاب و زيبايي داشته باشيد، بايد به فكر حضور آنلاين خود در قالب يك برند و يا يك لوگو باشيد. تنها در اين صورت است كه مي توانيد به اهداف اقتصادي و تجاري خود دست يابيد و به موفقيت برسيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 11

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 71
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 2491
  • بازدید کلی : 1755138
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه